brunettii

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Frida - 6 april 2011 20:56

Hejj på er!

Spelade nyss lite gitarr, ska lära mig spela det nu. Dock har jag nog lite svårare med att vinkla handen rätt runt gitarrhalsen pga. reumatismen :/
Men det ska nog gå bra! :)

Ska verkligen lära mig spela gitarr nu, och paino med! :)
Men nu blir det snart att se på Grey's Anatomy så vi hörs imorgon!

PUSS!

Av Frida - 6 april 2011 19:36

Gissa vad jag har gjort! Jo, jag har nämligen piercat naveln! :D

Yay! :)

Lyssnar fortfarande på musik, och de låtar jag lyssnar på mest är En Valig Dag, Boys Don't Cry och Life. Alla är av Ulrik Munther! Han är så jäkla bra ju!

Vi hörs senare i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 18:48

Hejj!

Har suttit och målat lite och lyssnat på musik samtidigt, of course! Sedan pluggade jag lite på spanskaglosorna som jag har tills imorgon nyss och vet ni? Jag hade alla rätt på andra försöket idag, så det känns som att jag kommer att klara mig ganska bra imorgon på läxförhöret! :D

Får se vad jag hittar på resten av kvällen tills klockan 21!

Vi hörs senare vettni!

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 17:10

Tänkte lägga upp dagens låt nu! Jag har valt You're Beautiful av James Blunt för att den är bra och ganska fin om man lyssnar på texten! :D



Varså goda! :D

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 16:09

Hejj på er!

Idag när jag åkte till skolan imorse så regnade och jag tror det regnade till åtminstone 11! Aja, jag hade i alla fall plattat håret så det var verkligen spikrakt! Vad tror ni att det är nu? Långt ifrån spikrakt i alla fall, nu har jag mina egna FULA självlockar igen :/

Alltså, jag hade inte hatat det om det var typ lockigt typ korkskruvar-lockar men de här lockarna är inte lockar och inte rakt. Mitt hår är alltså varken lockigt eller rakt! :/


Slutade i alla fall 15.00 idag, gick till stan då och köpte (äntligen!) Seventeen Magazine! Har varit inne på Pressbyrån 3 gånger tidigare och frågat ifall de har den tidningen, antingen har den gått i retur eller så har den inte kommit än har de sagt alla 3 gånger, men idag hade de den inne i butik! :D


Nu lyssnar jag i alla fall på musik och snart ska jag läsa bloggar och logga in på facebook!

Hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards