brunettii

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Frida - 1 april 2011 18:29

...era dumma sillar! Haha, skämtade i förra inlägget. Man ska bara kunna ha spanska,franska eller tyska som B-spårk! Och så svensk/engelska också såklart ;)

Men det skulle ha varit rätt roligt om det hade kommit Italienska också! Vem vet, det kanske kommer i framtiden?
Men är i alla fall hos Emmi! Bloggar mer senare för nu ska vi äta pommes!

Ciao! 

Av Frida - 1 april 2011 16:45

Hejj på er!

Tänkte bara berätta om en sak jag hörde för några dagar sedan, det ska bli ett till språk som man kan välja i skolan när man ska läsa moderna spårk, nämligen Italienska! Coolt eller hur? :)

Men nu ska jag sticka hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 1 april 2011 15:36

Hejj på er!

Idag är det första april som alla vet! Dags att luras! Har ni blivit lurade idag? Har ni lurat någon?

Jag har blivit lurad 2 gånger idag, en gång av en kompis och en gång utav min lärare/mentor. Men dock har jag inte lurat någon, har inte kommit på något bra skämt :(

Aja, nog om det! Kom nyss hem från skolan. Var på biblan innan jag åkte hem och när jag hade lånat boken som hade kommit som jag reserverat och jag precis skulle gå på bussen och åka hem så fick jag ett nytt sms av biblan att en annan reserverad bok kunde hämtas! Så typiskt:(

Vad ska jag hitta på resten av dagen då? Det vet jag inte så mycket om faktiskt, ska kanske till Emmi sedan om jag inte hänger med mamma till mormor vill säga! Får se hur jag gör ;)

Men vi hörs mer senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards