brunettii

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida - 14 mars 2011 15:07

Hejjsan!

Har tränat på Seterra en massa idag, kan vart Afrikas och Asiens länder ligger. Och kan de flesta huvudstäderna i Afrika också! (:

Kan typ alla engelska-glosor som är tills på onsdag också och kan de flesta spanska-glosor som är tills på torsdag! :)

Känner mig duktig nu!

Men nu har jag nog inget att göra förutom spanska-glosorna som är tills på fredag och att plugga till NO-provet som är på onsdag!

Jag tror jag ska slappa en stund!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 11:43

Hejj på er!

Idag är jag hemma från skolan, jag sov nämligen inte något i natt typ. Kanske 1 ½ timme inatt? men det bästa av allt är att jag har typ alla böcker hemma så jag kan ju plugga även att jag inte är i skolan ;)

Sitter och lyssnar på musik och ska snart läsa bloggar + logga in på facebook. Sedan är det bara att börja plugga på Asien-kartan och sedan engelska + spanska och allt annat! (:

Vi hörs mer senare hörreni!

Ciao!

Av Frida - 13 mars 2011 19:56

Hejj på er!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Det har i alla fall jag haft!

Nu ska jag i alla fall se på Solsidan, precis som så många andra i svergie! Sedan blir det och ha ansiktsmask efter Solsidan och innan Big Brother. Ska då även köra Seterra typ 1-2 gånger också!

Men vi hörs imorgon hörreni, så nu säger jag godnatt till er alla! (:

Av Frida - 13 mars 2011 17:02

Hejj på er!

Har precis varit hos morfar med mamma. Trevligt!

Pluggade lite No förut med, men orkar inte plugga mer No idag. Är för slö i huvudet för det haha :P

Och så behöver jag lite hjälp av någon med så då passar det bra att fråga min NO-lärare om det!

Nu tänkte jag spela lite Seterra och sedan måla om mina naglar, de blev fula igår för nagellacket blev lite avskavt! :/

Men det gör inget!


Vi hörs sen i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 13 mars 2011 11:15

Hejjsan!

Kan i princip alla länder i Afrika vart dom ligger nu, bara för jag laddade ner Seterra (ett geografispel) och det är jätteroligt! Nu ska jag bara lära mig huvudstäderna, hehe :P

Men först tror jag att jag pluggar lite engelska!


Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 13 mars 2011 09:52

Hej på er!

Såg ni Melodifestivalen igår? Det gjorde inte jag, men kollade dock på aftonbladet vid tio-tiden vem det var som vann! Helt klart var det rätt som vann!

Nu får vi bara hoppas att det går bra för svergie i den stora finalen nu när vi har en bra låt/artist som representerar vårt avlånga land! (:


Tänk vilken dröm för Eric egentligen, första gången han var med, alltså förra året! Så kom han trea och året efter så vinner han :O

Såhär såg hans nummer ut igår:


Och såhär såg det ut när han sjöng i globen förra året, med låten Manboy:


Nåja, nog om Melodifestivalen nu!

Vad ska jag hitta på idag? Jo, jag ska fortsätta med det jag höll på med igår. Jag ska plugga SO,NO,engelska och spanska. Oj vad mycket det blev :O

Börjar nog med SO!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 12 mars 2011 18:56

Hejjsan!

Har hållt på med mitt lilla "projekt" hela dagen, men ni får inte veta vad mitt lilla "projekt" är idag. För jag har mycket kvar! Vi hörs mer sen eller imorgon!

Ciao!

Av Frida - 12 mars 2011 10:45

Hejj på er!

Sitter och lyssnar på musik, ska snart städa mitt rum och jag har även en liten överraskning åt er! Men det får ni se sen när jag har städat klart! Hörs mer sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards