brunettii

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Frida - 24 mars 2011 21:21

Hejj!

Kollade lite på youtube, och hittade musikvideon till Back To December! :D

Äntligen! Har så länge velat se en musikvideo till den låten, men har inte hittat den!

Lägger upp den här:




Aja, ska kolla lite till på youtube, sedan ska jag nog sova ;)
Hörs imorgon!

PussN

Av Frida - 24 mars 2011 20:30

Hejj på er!

Nu har jag bestämt mig! Ska vara med på talangjakten den 12:e April och sjunga Taylor Swifts låt Back To December och på skolavslutningen ska jag sjunga hennes låt Love Story!

Aja, det var bara det jag ville ;)
Hörs sen!

Ciao!


    Det var Selena Gomez's frisyr som jag "härmade" när jag klippte mig igår! (:


Av Frida - 24 mars 2011 19:48

Hejj på er!

Hade trevligt med Karro på donken förut. Kom hem vid halv 6 och då ritade jag två killtröjor som jag lovat Anton att rita och sedan åt vi middag, tacos blev det! :D

Sedan gick jag till Emmi en sväng för att hämta lite saker och fastnade där en stund. Sedan gick jag hem igen och satte mig med matteboken och nu har jag gjort nästan hela diagnosen för steg 10, behöver bara lite hjälp av min mattelärare imorgon!

Men nu får jag se vad jag hittar på!

Hörs sen!

Ciao!


En liten "tanke-bild" bara! (:

 

Av Frida - 24 mars 2011 15:49

Hejj!

Ska snart åka iväg och möta Karro på donken för en liten glassfika. Men ska ej ta bussen, ska nämligen CYKLA! Så kul, har längtat efter det! :D

Aja, men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 24 mars 2011 15:15

Hejj!

Har tränat på att teckna en mun nu och dessutom målat en liten "mini-kollektion" av tröjor. Skitsnygga blev de!

Men vet ni? det är inte 19.2 grader ute :(
Hade ju kollat på graderna som är inomhus och inte utomhus! Fattar ni att jag blev besviken när jag kollade nyss eller? -.-

Aja, det är i alla fall 9.3 grader ute, så det är ju inte så illa faktiskt ;)


Mina våfflor (klicka på bilderna för att se dem i större format).

         


Vill ni veta en annan besvikelse? Jo, det är så att förra året hade vi 11 veckor sommarlov, iår har vi bara 7 ½ - 8 veckor sommarlov :O :/

Men huvudsaken är ju trots allt att vi får lov över huvudtaget ;)


Ska nog börja använda mina Converse imorgon (klicka på bilderna för att se dem i större format).

Fick dem av min farbror när han hade varit i Thailand, fick dem på sportlovet, har bara glömt lägga upp bilder på dem ;)

   


Det var allt för mig!

ByeBye!

Av Frida - 24 mars 2011 14:11

Hejj!

Har ätit våfflor nu, mums vad de blev goda! Fast mina frasvåfflor blev inte frasiga, haha :P
Men goda var de i alla fall!

Eh, tänkte i alla fall teckna lite grann. Ska nog öva på att teckna mun och öga, men har även kommit på en idé till ett klädesplagg som jag tänkte rita. Även att jag inte skriver det i bloggen så ritar jag faktiskt kläder ibland! :)

Men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 24 mars 2011 13:53

Hejj!

Jag är med i en tävling som jag tycker att ni också kan vara med i! Det är en tävling hos bloggen lardigteckna.blogg.se som drivs av Ellinor. Det man kan vinna är ett porträtt på dig själv eller din idol!

Sista tävlingsdagen är 30:e mars! Om ni vill veta hur man är med och tävlar så kan ni gå in på Ellinors blogg http://www.lardigteckna.blogg.se ! Kom igen nu då! Var med och tävla! (:
XOXO Frida

Av Frida - 24 mars 2011 13:45

Här kommer en bild på jag idag!


 

Lila baslinne, stickade tunika och jeansleggins - Gina Tricot


Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards