brunettii

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Frida - 23 mars 2011 20:50

Hejj!

Karro gick hem för en liten stund sedan, kul har vi haft! Pratat, skrattat, haft fotbad och ansiktsmask. Jao. Spelade in en videoblogg - men tror ni jag orkar lägga in den och bilderna på datorn nu? Nae det gör´jag inte! Videoblogg får komma någon annan dag istället!

Aja, vi hörs imorgon. För nu ska jag snart se på Grey's Anatomy!

PussN

Av Frida - 23 mars 2011 17:15

Tidsinställt inlägg!


Hej!

Här kommer en dagens outfitbild!


Ny spegel nu så kan ta dagens outfitbilder med hjälp av den ;)

 

Alla kläder är ifrån Gina Tricot!

XOXO Frida 


Av Frida - 23 mars 2011 16:44

   Hejj!

Är hemma nu! Är jättenöjd med mitt hår, och anledningen till att jag inte sagt något till er om att jag skulle klippa mig är den att jag ville överraska er ;)

Så här kommer en före- och efterbild!


Före:

 


Efter:

 


Dålig bild men bättre kommer sedan på "dagens outfit-bild"! Hoppas att ni gillar't! För det gör jag ;)

Ska i alla fall gå till Emmi en stund nu, och visa upp min nya frisyr. Haha ;)
Senare sen kommer Karro hit och då ska vi ha en liten "spa-kväll" med fotbad och ansiktsmask, hon har prao nu och sover hos sin farmor här i Motala, därför kommer hon hit bara för kvällen ;)
Hörs mer sen!

Ciao!

Av Frida - 23 mars 2011 16:09

Hej, har precis varit hos frisören. Ni får se resultat när jag kommer hem. Just nu sitter jag på bussen påväg hem:-) hörs när jag kommer hem i alla fall:-) ciao!

Av Frida - 23 mars 2011 07:10

Hej, bloggar just nu från mobilen. Ska strax gå ut till bussen, eller ja närmare bestämt om 10 min. Eh, just det igår såg jag på Desperate Housewives och Cougar Town. Sedan fuxade jag även ny musik till iPoden!:-) Men vi hörs sen! Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards