brunettii

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Frida - 20 mars 2011 21:00

Hej!

Nu på kvällen har jag målat, ätit mat, sett på Solsidan och självklart haft ansiktsmask! (L)

Förut när jag duschade testade jag min hårinpackning, hoppas den är bra! Men det tror jag i alla fall! (:

Nu ska jag se på Big Brother, men tänkte skriva om en jättebra blogg först!

Jag som inte kan måla alls, tycker det är svårt att veta hur jag kan måla en bra mun eller ett bra hår, tycker ni som jag? Då finns denna blogg : http://www.lardigteckna.blogg.se som drivs av en tjej som heter Ellinor. Hon tecknar helt underbart bra och lägger upp tutorials (stavning) ibland på hur man tex. tecknar en mun, ett öga eller en kropp.

Kika in där vettja! (:

Hörs mer imorgon i alla fall!

PussN

Av Frida - 20 mars 2011 18:30

I längtan till sommaren så tänkte jag lägga upp bilder på lite sommarkläder som jag beställde från Ellos, fick hem kläderna i typ februari, men glömde lägga upp bilder!

Så här kommer bilder!


Denna fina bikinin kommer med all säkerhet bli skitsnygg till brännan i sommar med alla färger! Kommer dock inte ihåg vad den kostade :S


Denna fina klänningen blev min för 129:- (tror jag) och för er som inte har fattar vad snörena är till för så är det halterneck ;)


Nu får ni vrida era små huvuden, denna söta klänningen kostade endast 99:- vid köp av endast en annars kostade de 129:- (tror jag).

Klänningen är finare i verkligheten, bilden är inte rättvis!   

 

Alla kläderna är lixom min stil, det är de enda kläderna i den katalogen som jag älskade så fort jag såg dem! :)

Hörs sen!

Ciao! 

Av Frida - 20 mars 2011 18:03

Hejj på er!

Förlåt för SÄMST uppdatering! Men har pluggat, slappat, varit på Ö&B och så ahr jag även varit hos min gammelmormor.

Jag, mamma och Anton var på Ö&B för ett tag sedan för jag behövde shampoo och duschcreme och det var billigt där, sedan så åkte vi till min gammelmormor ett tag med!

Just nu lyssnar jag på min idol (haha känns som man är liten igen när man säger "idol", men ni fattar vad jag menar?), Vanessa Hudgens. Hon har liksom varit min "idol"/förebild sedan jag såg HSM första gången typ 06/07.


Dålig bild, men duger förhoppningsvis!

Köpte även denna hårinpackning för 19:- på Ö&B.

Shampoot jag köpte var också Sunsilk och kostade 10:- (extrapris) och duschcremen jag köpte var FamilyFresh och kostade 19:-.

Hörs mer om en stund!

Ciao! 

Av Frida - 20 mars 2011 10:57

Hejj på er!
Åt nyss frukost, och nu lyssnar jag på musik. Blev även sugen på det där godiset som var kvar sedan igår, nyttigt!

Idag är det städdag + pluggdag, så börjar med städningen och sedan är det faktiskt bara matte som jag behöver plugga!

Vi hörs senare!

Ciao!


Bild i repris...

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards