brunettii

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Frida - 19 mars 2011 21:28

Hejj!

har gjort klart headern nu, och nej jag har inte suttit med den hela kvällen ;)
Åkte till godishuset med mormor och anton förut, sedan åt vi mat och nu så har vi sett på The Last Airbender! Den var faktiskt överraskande bra! (:
Aja, hörs mer imorgon! Ska snart sova för är så trött! :/

PussN

Av Frida - 19 mars 2011 21:28

Hejj!

har gjort klart headern nu, och nej jag har inte suttit med den hela kvällen ;)
Åkte till godishuset med mormor och anton förut, sedan åt vi mat och nu så har vi sett på The Last Airbender! Den var faktiskt överraskande bra! (:
Aja, hörs mer imorgon! Ska snart sova för är så trött! :/

PussN

Av Frida - 19 mars 2011 17:59

Hej, tänkte bara berätta att jag tänker göra en ny header nu! Ifall ni vill vet alltså ;)
Hehe.

Men här kommer 2 bilder sålänge!


Ibland har man tråkigt, när jag har tråkigt ibland så gör jag grimaser ;)

Hehe :P


Provade ett läppstift som mamma har, såhär ser jag ut i rött läppstift, bara så ni vet hehe :P


Ciao!     

Av Frida - 19 mars 2011 17:51

Hej! Tänkte lägga upp bilder nu på vad jag fick av mormor och Jenny ifrån Ulfåsa!


En jättefin rosa ljuslykta, 20:-

 

6:-   

Sidenband, 1 meter av varje, 5:-/metern. 


Det bandet som ser blått ut är blågrönt egentligen!

Hörs sen!

Ciao!  

Av Frida - 19 mars 2011 14:47

Hejj på er!

Är hemma igen då!

Det var så att jag och mormor åkte upp till min gammelmormor en stund, där var även Jenny och då åkte jag, mormor och Jenny till Ulfåsa Möbler där det även finns typ hemindredning m.m Då fick jag lite grejjor av mormor och Jenny, ni får se kort på allt sen! Eller ja, typ 3 saker men ändå!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter "godimarmelad", vet ni vad jag menar? Just nu spelas I'm Not A Girl, Not Yet A Woman med Britney Spears.

Nu bytte det till Every Rose Has It's Thorn med Miley Cyrus.

 

Aja, hörs väl mer senare!

Ciao!

Av Frida - 19 mars 2011 10:21

Hejj på er!

Lördag idag då! Vad ska ni hitta på? Själv ska jag iväg, förklarar mer sen när jag kommit hem. Ska ringa mormor  vid halv elva, det är hon jag ska åka med!

Hoppas att eran lördag blir bra!

Tror nämligen att min blir det! Hörs sen!

Ciao!


  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards