brunettii

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Frida - 18 mars 2011 18:25

Hejj på er!

Är hemma hos farmor och farfar just nu, har ätit mat för en stund sedan, det blev potatismos och biff.

Men detta blev ett kort inlägg för att nu ska vi fika! Så hörs när jag kommer hem!

Ciao!

Av Frida - 18 mars 2011 11:36

Jag är med i en tävling i samarbete med Eniro och Tailsweep, det handlar om att man ska ta kort på en sak man vill ha och sedan skriva motivation till varför man ska vinna. Om man vinner så vinner man 5000:-.

Här är min motivation:

"Jag skulle vilja vinna 5000 :- för att jag vill jättegärna ha en One Piece men de är alldeles för dyr för mig att kunna köpa, jag vill ha en One Piece för att jag älskar att gå i myskläder hemma på kvällarna och bara mysa, så vad vore mer perfekt än denna?
Så snälla, gör mig till en vinnare! Jag lovar att jag skulle använda den varje dag, så ni gör inget misstag om jag får vinna!"
Länk till sidan: http://vinn5000kr.feber.se/
  



Av Frida - 18 mars 2011 07:53

Hejj på er!

Är hemma idag med för har ont i lederna idag med, men vet ni vad? Jag vaknade för några minuter sedan av vad jag trodde var en sopbil men jag gick upp på toa och vet ni vad som hade hänt? Jo, hela j*vla marken är ju täckt med SNÖ!!!!!!!!! Inte lite då heller :@

Det var ju nästan vår!

Aja, nu ska jag spela betapet, för jag kommer inte kunna somna om!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards