brunettii

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Frida - 16 mars 2011 18:31

Haha, fattar ni att jag inte kommer på några bra rubriker längre eller? Så det blev och skriva rubrik till rubriken, hehe :P
Nu ska vi nog snart åka iväg till skolan för kl.19.00 är det ju möte/gymnasieinfo (eller vad man kan kalla det!) så hörs senare sen hörreni!

Ciao!

Av Frida - 16 mars 2011 17:46

Hejjsan!

Har ätit mat och pluggat spanska, både glosorna som vi har tills imorgon och de som vi har tills på fredag. Har ju självklart övat på dem för några dagar sedan med, men nu kan jag i alla fall alla glosor som vi har tills imorgon, och de flesta som vi har tills på fredag! (:

Nu lyssnar jag på musik, älskar min spotify-lista kan jag säga! Lyssnar på den flera gånger per dag!

Nu ska jag väl ta och hitta på något, hörs sen innan vi åker till min skola jag, mamma och pappa. Ska ha ett möte med alla föräldrar och elever i min klass där det är någon som berättar inför det nya gymnasiet. Ska vara där kl. 19.00 så vi hörs väl vid typ halv eller nått! (:

Puss&Kram

Av Frida - 16 mars 2011 16:13

Hejj igen!

Imorse hade jag ju NO-prov kom jag på, och förut glömde jag skriva att det var ganska enkelt faktiskt! Hoppas det går bra nu! Siktar på ett MVG! Haha, nejdå, skojja bara...Men ett VG i alla fall! (:

Får se hur det går helt enkelt!

Hade även glosförhör på engelskan, gick också bra. Glömde bara bort 1 glosa och den kom jag på strax efter att jag hade lämnat in papperet. Så typiskt! :/

Fick även se mitt förra glosförhör, alla rätt då! Så himla lycklig! (:

Det var lixom 24 glosor och sedan skulle man skriva 5 utav orden i meningar (alltså blev det 5 meningar) och de hade jag också alla rätt på! (:


Sedan funderar jag även på att byta bloggadress, vad skulle ni säga om det? Ge gjärna förslag på vad jag skulle kunna ha som bloggadress!

Återkommer om det senare!


PussN



Slänger in en bild från i höstas! Så blir det ett roligare inlägg istället för bara en massa text! (:

  

Av Frida - 16 mars 2011 15:35

Hola!

Idag skiner solen, precis som alla andra dagar nu för tiden! Skönt! Vaknade idag och hörde fågelsång, precis som jag gjort sedan i måndags! Vet ni vad?VÅREN ÄR PÅVÄG! :D

Har börjat använda min älskade skinnjacka med fårpälskrage nu med! Så skönt! Tyvärr var det bara lite kallt i morse när jag väntade på bussen :S
Kanske börjar använda min vinterjacka ett tag till? Jo, så får det nog bli!

Aja, nu ska jag läsa bloggar, logga in på facebook och sedan börja plugga spanska! Har glosor i spanska både tills imorgon och fredag :O

See U Later! (:

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards