brunettii

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Frida - 15 mars 2011 20:13

Hejjsan!

Hemma igen efter en jättetrevlig kväll hos Karolin ♥

Tack för idag gumman! Måste ses snart igen!
Hon verkade i alla fall glad över presenten´, och det är ju tur ;) ♥

Jättegott fika fick vi också!

Men nu ni! Nu måste jag plugga lite innan det är Desperate Housewives! Så bra att både det och Grey's Anatomy drar igång igen! Så har man ju något att göra på tisdags och onsdagskvällarna ;)

Vi hörs imorgon!

Ciao!


Detta fick Karro av mig i födelsedagspresent idag! :)

  

Av Frida - 15 mars 2011 17:14

Hejjsan på er!

Pluggade lite NO förut då, och jag kan typ allt. Tänkte plugga lite ikväll efter att jag kommit hem från sötisen Karro♥

Tror faktiskt att det kommer gå bra på provet imorgon!

Men nu ni, jag ska snart äta och sedan så ska jag och mamma åka till Karro, så vi hörs när jag kommer hem från henne! :)

Ciao!


Hade inget att göra, innan jag kom på att jag skulle plugga NO, haha ^^

  

Av Frida - 15 mars 2011 13:45

  


Idag fyller Karolin 15 år! Och jag ville bara gratta henne här!

Jag tycker att ni ska klicka in på hennes blogg och säga grattis, det skulle hon bli glad över! Tror jag, haha :P ♥

Här är hennes bloggadress: http://www.kaaroliin.bloggplatsen.se !

Grattis gumman, hoppas du får en bra dag! ♥

/Frida

Av Frida - 15 mars 2011 12:56

Hejj på er!

Slutade ju halv ett idag, eftersom att vi har halv studiedag (:

Så nu tänkte jag sitta lite vid datorn ett tag, sedan börja plugga NO och sedan vid 2 så ska jag se på nyheterna och fortsätta plugga NO efter det! Sedan så ska jag platta håret, och sedan så ska vi antagligen äta mat och sedan så ska ju jag och mamma till Karro för att fika där eftersom att hon fyller 15 år idag! Grattis btw! (:

Haha,ojj vad många "sedan" det blev, 5 st på 2 meningar :O

Aja, vi hörs väl sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards