brunettii

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Frida - 14 mars 2011 21:12

Hejj på er!

Sitter och ser på Det Okända på TV4+! Fast just nu är det reklam!

Aja, har väl inget mer att säga!

Så hörs mer imorgon istället!

Byebye<3

Av Frida - 14 mars 2011 19:49

Hej!

Rensade ju böcker förut, hade 43 st och vet ni hur många jag ska spara av de 43 böckerna? Jo, 3 stycken! Haha :P

Vad gör jag nu då? Jo, jag lyssnar på musik och ska snart spela lite Seterra, måste ju lära mig vart alla Afrikas och Asiens huvudstäder ligger på kartan ;)

Sedan ska jag väl bara ta't lungt och se på TV!

Vi hörs väl lite senare!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 17:52

Hejj på er!

Vad gör ni då? Själv lyssnar jag på musik och har pluggat för en stund sedan! Ska äta om en stund också och sedans ka jag rensa böcker, sedan blir det antagligen att plugga lite till :)


Chattar även med 2 söta flickor på MSN, Karolin och Sanna! (:

Men vi hörs väl senare, ville bara blogga lite då jag har lite tråkigt!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 16:45

Aja, innan jag börjar plugga så gör jag ett tidsinställt inlägg åt er!

                                                  
                                                  
                    


Förmodligen sitter jag och pluggar NO och alla mina jobbiga spanska-glosor vid detta laget!

Men ni kan få detta inlägg att läsa!

Imorgon så ska jag och mamma till Karro för att fika hos henne, för hon fyller ju 15 år då! Hoppas att hon kommer att gilla presenten hon ska få av mig då!

Okej, hade visst inget att berätta :S

Vi hörs väl sen antar jag!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 15:45

Hejj på er!

Är något rastlös nu, ska nog ta och plugga lite till. Men om en kvart så ska jag se på nyheterna så jag börjar plugga igen efter det! Lyssnar på sommarlåtar just nu, så skönt att det äntligen börjar bli vår! Har varit plusgrader hela dagen och om det fortsätter såhär så kan jag snart äntligen börja använda min älskade skinnjacka igen! :) ♥

Men nu ska jag väl ta och läsa bloggar, I guess!

Hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 15:07

Hejjsan!

Har tränat på Seterra en massa idag, kan vart Afrikas och Asiens länder ligger. Och kan de flesta huvudstäderna i Afrika också! (:

Kan typ alla engelska-glosor som är tills på onsdag också och kan de flesta spanska-glosor som är tills på torsdag! :)

Känner mig duktig nu!

Men nu har jag nog inget att göra förutom spanska-glosorna som är tills på fredag och att plugga till NO-provet som är på onsdag!

Jag tror jag ska slappa en stund!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 14 mars 2011 11:43

Hejj på er!

Idag är jag hemma från skolan, jag sov nämligen inte något i natt typ. Kanske 1 ½ timme inatt? men det bästa av allt är att jag har typ alla böcker hemma så jag kan ju plugga även att jag inte är i skolan ;)

Sitter och lyssnar på musik och ska snart läsa bloggar + logga in på facebook. Sedan är det bara att börja plugga på Asien-kartan och sedan engelska + spanska och allt annat! (:

Vi hörs mer senare hörreni!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards