brunettii

Alla inlägg under februari 2011

Av Frida - 16 februari 2011 08:40

Hejj på er!

Förlåt för att jag inte har bloggat något, men i måndags så var jag på prao i några timmar innan jag fick gå hem för att jag spydde. Så nu har jag maginfluensa och har haft det sedan i måndags då! Kul! Inte alls! Men är bättre idag än igår, hoppas jag! *Peppar, peppar ta i trä*.

Ville bara säga det till er!

Vi hörs kanske sedan!

Ciao!

Av Frida - 13 februari 2011 11:06

Hejj på er!

Har ni sovit gott? Det har jag i alla fall!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inte kommit på något än! Så jag får se senare vad jag hittar på!

Aja, hörs senare!

Ciao!



Av Frida - 12 februari 2011 22:48

Hejj!

Therese och Nathalie har varit här ikväll. Roligt! Nu ska jag bara ta hostmedicin, ta bort sminket, borsta tänderna och sedan ta medicin mot mn reumatism och sedan ska jag sova.

Hörs imorgon!

Godnatt!

Av Frida - 12 februari 2011 18:05

Hejjsan!

Okej, nu tänkte jag berätta vad vi gjorde i linköping idag! Vi åkte dit för att vara "modeller för en dag" hos GLAMLab. Då blev vi sminkade och de fixade håret på oss och sedan fick vi ta kort. Självklart var det väntetid mellan sminkningen och fotograferingen. Och så fick vi vänta lite mer än en timma på att få se våra kort. Vi hade jätteroligt! Vi kom hem vid halv 4 och strax efter 4 åkte jag och familjen till farmor och farfar för att äta mat och så kom vi hem nu.

Hoppas ni också har haft en bra dag!

Vi hörs senare!

Ciao!



Av Frida - 12 februari 2011 09:24

Hej. Sitter i bilen påväg till linköping med mamma och emmi. Förklarar vad vi ska göra där sen när vi kommer hem i eftermiddag. Ville bara blogga en gång innan :-) Hörs sen! Ciao

Av Frida - 11 februari 2011 21:13

Hej. Kollar just nu på lets dance med mamma i vardagsrummet. Mys! Vem tycker ni är bäst hittills idag? Själv längtar jag tills Alexandra ska dansa, hon är min favorit i programmet! :-) Men vi hörs sen! Ciao!

Av Frida - 11 februari 2011 16:54

Hejjsan på er!

Är jättetrött! Nyss när jag satt och kollade på Project Runaway så var jag jättenära på att somna flera gånger! Usch!

Idag slutade jag ju 15.00 igen! Har haft jätteroligt idag med!

Jag fick ett armband av ett barn som han hade pärlat själv, men det var dock lite för litet för mig men jag tycker det var fint! Tänker spara det, tyckte det var så snällt av honom! (:

Nåja, bloggar väl mer sen!

Ciao!

Av Frida - 10 februari 2011 21:43

Hejj!

Är jättetrött! Bara så ni vet!

Ska nog gå och lägga mig snart så jag orkar upp imorgon ;)
Börjar 8 och slutar 3 imorgon, precis som jag gjorde idag! Det är lagom faktiskt! (:

Men vi hörs imorgon!

Puss!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards