brunettii

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Frida - 18 februari 2011 23:00

Hej. Ska sova nu, ville bara säga godnatt. Så godnatt på er!:-)

Av Frida - 18 februari 2011 20:11

Hejjsan!

Håller på att se på Let's Dance, just nu dansaar Alexandra, min favorit i Let's Dance.

Aja, ska väl ta och kolla på programmet istället för att blogga!

Hörs mer sen!

Ciao!

Av Frida - 18 februari 2011 17:47

Hejjsan!

Har läst bloggar nu, har även skrivit i min prao-dagbok som jag inte har gjort på  hela veckan. Vilken tur att jag inte har gjort så mycket för då kommer jag ju ihåg allt ;)
Haha, nej men vilket dåligt skämt det var!

Blir så störd på att min externa hårddisk typ kraschade för ett tag sedan så jag inte har några bilder på min dator, men det är tur att vi kunde lägga in bilderna på pappas dator, eftersom att jag har sparat alla mina bilder från typ 2007 i den. Men hade inte kunnat ladda upp någon bild ändå för att det går ju inte ladda upp bilder på bloggplatsen :@

Har inte kunnat det på ett tag, hoppas att det fixar sig snart!

Men vi hörs sen!

För nu ska jag kolla om det fortfarande inte går att ladda upp någon ny bild på bloggplatsen eller om det är fixat nu! Hoppas att det är fixat! (:
Ciao!


Visar en bild från i somras, hoppas att det blir en jättevarm sommar i år med! Saknar värmen jättemycket! <3

  

Av Frida - 18 februari 2011 16:47

Hejjsan!

Har sett klart på Hannah Montana The Movie nu, och såg på extramaterialet också så därför tog det längre tid. Det tar inte såhär lång tid att kolla på den filmen ;)

Började ju kolla på filmen 10 i 2 lixom ;)

Eh, lyssnar på musik. Inte konstigt eftersom att det är mig vi pratar om. Har nog faktiskt inte något att berätta nu. Ska väl ta och läsa lite bloggar och logga in på facebook.
Hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 18 februari 2011 13:48

Hejj!

Tänkte bara berätta att nu ska jag se på film och dricka te. Kanske inte så jättenormalt att dricka te och se på film mitt på ljusa dagen, men jag är inte alltid normal haha ;)
Aja, vi hörs sen!

Ska se på Hannah Montana The Movie igen, såg aldrig klart på den igår.

Ciao!

Av Frida - 18 februari 2011 13:19

Hejjsan!

Hatar fortfarande att va hemma när man egentligen ska vara i skolan, eller i detta fall på prao. Och sedan vill jag ursäkta att inläggen blir lite knasiga när man mobilbloggar, jag gör så att man börjar på ny rad precis som när jag bloggar från en dator, men det blir inte ny rad. Förstår ni? Aja, lyssnar på musik. Har inte något mer att berätta faktiskt!

Så vi hörs senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards