brunettii

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Frida - 4 februari 2011 10:45

Hejjsan!

Är hemma från skolan idag :(
Det suger verkligen! Men i natt vaknade jag av att jag hade jätteont i hela kroppen, kände mig jättefebrig och hade ont i huvudet! Jag tänkte att det säkert går över tills jag skulle gå upp så jag somnade om, trodde ju att det var för jag var trött för då kan jag känna mig febrig ibland, speciellt om jag vaknar mitt i natten, dessutom brukar jag ha ont av reumatismen mitt i natten i hela kroppen, värre än det är på dagen! Men jag vaknade i morse och det var värre än värst tyckte jag, hade fortfarande jätteont i kroppen och kunde knappt röra mig, mådde illa, kände mig jättefebrig, ont i huvudet och hostade! Det var verkligen inte kul! Men har inte sovit en blund sedan 06.15 i morse för jag kan inte sova! Och nu kan jag i alla fall röra mig lite mer, men har fortfarande jätteont! :(

Usch! Hoppas bara att jag blir frisk tills på måndag, för då är det första praodagen!


Nåja, ska väl sitta lite vid datan och sedan får jag se vad som händer och fötter ;)

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards