brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 11 januari 2011 22:10

Okej, kände mig tvungen att blogga om detta!

Ni som känner mig vet ju att jag vill flytta hemifrån när jag är 16 år och ska börja på gymnasiet, eftersom att då är det lättare att flytta till L.A när jag gått ut gymnasiet. Men det jag inte tänkt på förens nu är hur ensamt kommer det inte kännas? Det kommer ju kännas jätteensamt eftersom att man är ju van att ha 3 andra personer som bor under samma tak. Alltid någon att prata med när alla är hemma, familjemiddagar och allt det där kommer man ju sakna! Men jag har bara tänkt på framtiden i L.A som modedesigner!

Aja, det är ju 2 år kvar så jag behöver ju inte oroa mig för det än ;)


Känner mig tvungen att börja njuta mer av att det är fler som bor här hemma och familjemiddagar och familjekvällar och alltid någon att prata med när alla är hemma och....!

Detta är i alla fall sista inlägget idag!

Hörs imorgon!

Godnatt!<3

Av Frida - 11 januari 2011 22:03

Hejjsan igen!

Här sitter och jag lyssnar på musik. Har nyss läst bloggar, varit inne på facebook, och ja...det är väl det jag gjort! (:

Känns som om jag har bytt ut datorn mot TV:n nu förtiden på kvällarna. Sitter och glor på tv varje kväll nuförtiden, eller jag ligger i sängen och glor på tv rättare sagt ;)

Aja, ska i alla fall gå och lägga mig och kolla om det finns något på TV att titta på, haha :P
Hörs imorgon någon gång!

Puss! <3


Känner mig tvungen att ladda upp en bild då min uppdatering har varit sämst! Även om den är lite mongo :P

  

Av Frida - 11 januari 2011 20:50

Hej på er sötnosar!

Förlåt,förlåt,förlåt att jag inte bloggat tidigare! :S Men slutade skolan 15.10 då vi har fått schemaändringar denna termin så istället för att sluta efter kören/läsningen vid 14.00 så har vi en timmas biologi innan vi slutar :O

Såhär har min skoldag sett ut:

-Slöjd

-Musik

-SET
-Kör/läsning

-Biologi


Efter skolan var det bara att bege sig till stan för att ha konfa i en timma och efter det ta bussen hem vid 10 över 5. När jag kom hem så gick jag till Emmi en stund och sedan gick jag hem och åt middag. Efter middagen så såg jag på 2 inspelade program av Top Model 10!

Och nu sitter jag här! Så har min dag sett ut!


Just det! Igår kom min kamera (äntligen!) så jag fixade lite med den förut och provade jag den såklart ;)


Bloggar mer sen!

Ciao!

Av Frida - 10 januari 2011 21:28

Hejj, kom nyss hem. Kollar på The Break-up som går på kanal 3. Igår såg jag typ halva Wedding Daze :)

Aja, vi hörs mer imorgon efter skolan och konfan :)
Ciao!

Av Frida - 10 januari 2011 18:22

Hejj,

vad gör ni denna dag då? Och vad har ni gjort idag? Förutom skola då förstås ;)

Själv är jag hos Emmi, hon jobbar och jag och mamma är barnvakt till Ben10. Anton är här också :)
Har precis ätit mat, mums. Förlåt att jag inte har bloggat tidigare men jag åkte bussen som stannar utanför henne så jag har inte varit hemma något :)
Men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 9 januari 2011 21:20

Hejj, kom hem från Emmi för en stund sedan.

Ligger i sängen nu och ser på Two And A Half Men.

Innan jag gick till Emelie förut så kollade jag i den nya Ellos katalogen, hittade mycket fina kläder också.

Ahja,ska snart hoppa in i duschen. Ska även läsa bloggar och logga in på facebook en sväng :)

Så jag hinner inte blogga något mer idag! Men vi hörs ju imorgon efter att jag slutat skolan!

Ciao!

Av Frida - 9 januari 2011 12:09

Hejj! Ska gå till Emmi om en stund, idag igen hehe :P

Snart är det väl mitt andra hem :)

Innan jag går så måste jag fixa mig lite och så tänkte jag skriva några låtar som jag hoppas på att Minnah sjunger på "konserten" på fredag!

Här kommer de:

Whataya Want From Me

Twist And Shout

Just The Way You Are

Total Eclipse Of The Heart

Not Ready To Make Nice


Hon sjunger säkert inte alla, men hoppas på någon av dem i alla fall! :)

Förövrigt så sitter jag och lyssnar på henne på spotify! :)


Hörs sen!

Adios!

Av Frida - 9 januari 2011 10:27

Det är en sak som jag verkligen inte förstår! Ni vet ju att Andreas Weise är med i Let's Dance och ni vet ju att jag ska se på Idol Turnen den 14:e och ni vet ju (kanske) att den 14:e är på fredag! Det är såhär va! Let's Dance börjar kl. 20.00 på fredagar och på fredag så börjar Idol-"konserten" kl. 20.00 Hur ska Andreas göra!? För han måste ju va med på Let's Dance och han måste ju va med på "konserten", är det någon som förstår??? Isåfall så kan ni kanske hjälpa mig? :)

Haha, onödigt inlägg men jag skiter i det!

Puss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards