brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 14 januari 2011 15:47

Hejj på er!

Har precis kommit hem typ, har bara ätit en skål med fullkornsflingor och mjölk. Mums :)

Vad har ni gjort idag då? Förutom skolan då menar jag såklart! Längtar massor tills kl. 20.00 för då börjar "konserten".

Aja, vi hörs om en liten stund!

Ciao!

Av Frida - 13 januari 2011 20:55

Hej!

Var med och hämtade Ben10 förut med mamma, Anton och Emmi på ett ställe där alla dagmammor träffas varje torsdag och fredag. Hängde med in också för att jag sälv var där med min dagmamma varje torsdag så det var kul att se hur det såg ut nu :)
Fick även PRAO-plats hos en av dagmammorna, det var ju perfa! Sista minuten liksom ;)

Men det ska bli kul eftersom att de på dagiset i kyrkan tog bara emot elever från barn och fritid-programmet och de på Ubbes har inte hört av sig :@

Men det löste sig ju ;)


Hängde med Emmi och Ben10 hem också för att Emmi mådde inte bra och ville ha någon som hjälpte henne med Ben10 för han är ju så livlig you know ;)
Så hon frågade om jag kunde hjälpa och då sa jag visst kan jag det :)

Nu ska jag vispa grädde för att jag och mamma ska äta ostkaka med grädde, smaskens :)

Puss

Av Frida - 13 januari 2011 14:58

Hejjsan!

Kom hem vid 2 idag eftersom att jag slutade typ halv 2 :) Gött!

Har sett lite på TV och ätit en skål med flingor. Nu sitter jag här :)
Lyssnar på musik också! Och vem hade kunnat ana det? Hehe (:


Längtar jättemycket tills imorgon nu då jag ska se på Idol Live Turnen :)

Så kul ska det bli!!!!

Aja, hörs senare!

PussN

Av Frida - 13 januari 2011 07:49

Godmorgon!

Väntar på bussen, ska gå ifrån min busshållsplats 5 i halv. Känner mig stressad för måste gå ut typ nu. Men i alla fall. Börjar 20 i 9 idag, och dessutom är kl. 07.48 och ´det är fortfarande mörkt ute!

Vi hörs när jag kommer hem!

Puss :)

Av Frida - 12 januari 2011 21:35

Nu ska ni få veta vad jag menade i det andra inlägget om att jag hade precis suttit på mitt golv och pratat med mig själv som en efterbliven :)
Det är så att jag har gjort en videoblogg åt er!

I denna videoblogg så tipsar jag er om lite av mitt favoritsmink! Videon är ca. 5 min lång. Så ni vet :)

Hoppas ni gillar den!

Ehm. Detta blir det sista inlägget för idag, men självklart hörs vi ju mera imorgon! :)




GODNATT! <3

Heh

Av Frida - 12 januari 2011 21:32

Hejjsan på er!

Har precis suttit på mitt golv och pratat med mig själv som en efterbliven. Mer om det i ett inlägg om ett par minuter, ni kommer förstå då ;)

Ikväll ska jag faktiskt inte se på TV! Och nu tänker ni säkert något i stil med : "har du blivit sjuk eller? du ser ju jämt på TV. Vad har det tagit åt dig?" Men det är faktiskt så att jag ska läsa. Tror inte heller det finns något bra att se på TV, så då blir det boken istället! :)

Nu ska jag förbereda det andra inlägget så ni kommer förstå vad jag menade med att jag hade suttit på mitt golv och pratat med mig själv som en efterbliven! :)

Puss så länge! :) <3

Av Frida - 12 januari 2011 20:38

Haha, såg på fokis blogg att man tydligen kan spela på en kaktus som musikinstrument! :O
Låter helt sjukt ju men om man vet vilka taggar man ska "spela" på så kan man tydligen spela en hel låt på en kaktus! Blev jätteförvånad, och är sjukt imponerad på den personen som kom på själva iden!

Kolla videon nedan!



Puss och kram!

Av Frida - 12 januari 2011 16:42

Hejjsan, kom hem för en stund sedan. Vet ni varför? Självklart gör ni inte det! Men vi fick sluta typ 50 min tidigare idag så vid halv 3 så var jag i stan och då skulle jag börja leta efter en prao-plats. Ja jag vet, jag är sent ute men har väntat på svar från ett dagis i kyrkan i charlottenborg och de ska höra av sig imorgon! Men i alla fall, jag var och frågade i typ vartenda café och typ varje butik i hela stan på en timma. Men fick ingen plats nånstans :(

Men de som jobbar på Ubbes (café) skulle höra av sig imorgon i alla fall, likaså dagiset i chg-kyrkan :)

Haha, åt risifrutti när jag väntade på bussen förut för var jättehungrig och så åt jag en mentos-rulle på bussen hem.

Nu efter 1 risifrutti,bussresa,mentos-rulle, 2 mackor med påläggschoklad och 2 glas med dricka så är jag mätt! Haha :D

Lite onyttigt kanske, men gott!


Aja, nu ska jag väl se på TV och sedan göra matte-diagnosen som är tills imorgon! :)
Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards