brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 20 januari 2011 18:24

Hejj!

Har precis läst lite i min bok. Tappade koncentrationen nyss så tänker se på ett inspelat avsnitt av Top Model 10. Ska nog läsa efter det, eller göra lite matteuppgifter kanske. Får se!

Men vi hörs imorgon eller senare!

Ciao!


Bild i repris...(december 2010)

  

Av Frida - 20 januari 2011 16:56

Tänkte blogga lite nu medans jag sitter vid datorn ifall jag inte kommer att återvända till datan något mer idag ;)

Måste plugga nu. Engelska,matte,svenska,So, ja nästan alla ämnen i skolan ;)

Men jag börjar med svenskan för att på måndag ska jag hah läst ut en bok och jag är bara på kapitel tre :S

Sedan får jag se vad jag fortsätter med!


Imorgon så ska jag till tandläkarn' i linköping, så måste ju pallra mig iväg dit oavsett om jag orkar eller inte ;)
Hoppas på att jag inte är så yr imorgon bara!

Men vi hörs sen, kanske. Ni får ha det så bra i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 20 januari 2011 15:45

Hejj på er!

Förlåt att jag inte har bloggat sedan i måndags, men har inte haft någon ork. Jag har typ bara sett på TV hela dagarna!

Är fortfarande illamåendes och dessutom har jag ont i halsen och är jätteyr nu med. Inget vidare direkt!

Aja, har väl inte direkt något mer att berätta. Ska läsa bloggar och logga in på facebook nu. Har ju inte använt datan sedan i måndags så har nog lite att läsa på bloggarnaa jag läser ;)
Hörs!


Bilder i repris!...

    

Av Frida - 17 januari 2011 11:03

Hello sunshines!

Fick gå hem från skolan idag, mår jätteilla! Uschusch!

Hade bara 2 timmars svenska så gick hem innan engelskan!

Aja, hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 16 januari 2011 17:21

Hejj på er!

Har tråkigt, bara så ni vet! Var hos Emmi ett tag, kom hem för en liten stund sedan.

Är hungrig, så ska nog äta något. Och så ska jag nog sätta på en film.

Hörs senare!



Av Frida - 16 januari 2011 10:49

Hejjsan!

Idag ska jag ta och städa. Intekulintekul! Egentligen så skulle jag på Gudstjänst kl. 11 men orkade inte då jag har ont i huvudet. Sitter och lyssnar på Minnah's skiva. Nyss var det låten Twist And Shout som spelades och nu är det Just The Way You Are.

Aja, ska väl läsa lite bloggar innan det är dags för att städa!

Puss

Av Frida - 15 januari 2011 19:49

Hejj!

Var nyss hos Emmi en stund, stackar'n är sjuk!

Jag och Anton gick dit en stund för att mormor och Jenny som har varit där hela dagen och hjälpt henne med mat och med Benjamin skulle åka så då kom vi dit (från början skulle bara jag dit men Anton följde med!) för att underhålla Benjamin innan de skulle gå och lägga sig och även göra välling åt Ben10 :)

Har inte gjort så mycket idag, farmor och farfar kom och fikade förut. Det och det ovanstående är typ det enda jag gjort. Hjälpte att ta ner julgranen och vika tvätt.

Ska inte göra så mycket ikväll heller. Blir väl att se en film eller något. Eller så går jag inte ifrån datorn och sitter och lyssnar på musik hela kvällen. Hmm, vi får se :)
Aja, vi hörs väl mer senare!

Ciao!


Jag just nu.

Blev faktiskt ganska nöjd med denna bild! :)

  

Av Frida - 15 januari 2011 10:55

Hejjsan!

Hade jätteroligt igår! Jag lovar! Tror jag nöp mig i armen minst 10 gånger för att se om jag drömde, haha :P

Men det var jättekul!

Något ännu roligare var att vi skulle suttit nästan högst upp, men det var inte så många så de erbjöd alla att gå ner till parkett om vi ville. Självklart gjorde vi det, man såg knappt där uppifrån och så var det så brant så jag blev yr :S

Men kul var det!

Fick några bra bilder, annars har jag bara filmat med mobilen typ hela tiden och jag hoppas att videosarna blev bra! :)
Vi hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards