brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 29 januari 2011 13:18

Ja, ni ser nog vad detta inlägg kommer att handla om ;)
Och, jag är inte helt vitklädd, men ni får se på bilden nedan istället för jag ska sitta och förklara vad jag har på mig ;)

Och vid det här laget vet ni väl att ni inte får kopiera några bilder från mig och att om jag ser någon bild på någon annans blogg/hemsida utan att denna person fått lov att låna någon av mina bilder polisanmäls va? Ja, tänkte väl det ;)

 

Haha, fick ställa mig i sängen för att hela jag skulle komma med på bilden. Men ändå så kom inte resten av benen och fötterna med :O Men det gör inget :P

 

 

Tröja - vila

Tubscarf - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Halsband - JC

 

Det var allt från mig!

Massor av kramar! <3 

Av Frida - 29 januari 2011 12:25

Hejjsan svejjsan!

Har egentligen inget att blogga om, ville bara göra ett allmänt onödigt inlägg! Så här har ni det!

Lyssnar på musik, ofc! Haha :P

Hörs mer sen!

Ciao!


Ser ni att jag börjar få långt hår igen? :D
Är typ överlycklig då jag försöker få lika långt hår som jag hade i femman, vilket är långt!

  

Av Frida - 29 januari 2011 11:27

Jag är med och tävlar om 3 minilack från depend (klicka på "depend" så kommer ni till deras hemsida!) hos Nina (klicka på hennes namn för att komma till tävlingen!)

Va med och tävla ni också! (:

Av Frida - 29 januari 2011 10:48

Hej och god förmiddag på er alla!

Idag har jag faktiskt något inbokat. Wow! eller hur? Haha, brukar ju inte göra något typ på lördagar. Som jag vet om redan på förmiddagen ;)
Men! Idag så ska vi städa här hemma för senare kommer det gäster! För att pappa fyller 37 år idag, grattis till honom! (:

Vad ska ni göra idag?


Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Taylor Swift, ofc! Back To December är det som spelas just nu!

Hörs senare för nu har jag inget mer att skriva!

Ciao!

Av Frida - 28 januari 2011 22:45

Hejj!

Rubriken säger ganska mycket, är trött och fortfarande sämst på att komma på rubriker!

Ska gå och lägga mig, med lite utav ett dåligt samvete för att för en stund sedan bråkade jag med min lillebror (till mitt försvar så började han va taskig mot mig!) och jag får så gott som jämt dåligt samvete när jag bråkat med honom. Haha, låter kanske lite konstigt men så är det! Vissa tycker säkert att det är kul att bråka med sina bröder, men inte jag!

Aja, nog om det!

Säger godnatt här och nu! Och hoppas att imorgon blir en bra dag!

Hörs då!

Godnatt! <3


Bild i repris...

  

Av Frida - 28 januari 2011 21:54

Guuud! Har så tråkigt man kan ha, tror jag! Men alltså, vet verkligen inte vad man kan hitta på! Sitter bara och lyssnar på musik! Och så är jag sämst på att komma på rubriker med! Usch, inte bra inte bra!

Aja, hoppas i alla fall att ni har en roligare fredagskväll än vad jag har i alla fall!

Ska försöka komma på något man kan hitta på när man bara sitter hemma!

Hörs med all säkerlighet om en liten stund igen!

Pussochkram! <3



Av Frida - 28 januari 2011 20:30

Här kommer dagens outfit, som jag lovade er i förra inlägget! ((:



Tröja (PUMA) - Inter Sport

T-shirt - Gina Tricot

Leggins - Gina Tricot


Var så goda!

Ciao!  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards