brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 30 januari 2011 13:30

Här kommer dagens outfit!


Den är rosa, ni kanske har förstått det dock ;)


Och vid det här laget vet ni väl att ni inte får kopiera några bilder från mig och att om jag ser någon bild på någon annans blogg/hemsida utan att denna person fått lov att låna någon av mina bilder polisanmäls va? Ja, tänkte väl det ;)




Mysbyxor - H&M

Tröja - Gina Tricot


Ciao!  

Av Frida - 30 januari 2011 12:39

Hejjsan!

Har precis ätit frukost och gjort mig iordning lite, om man kan kalla det för frukost nu vill säga :P

Lyssnar på musik, som vanligt då :)

Taylor Swift, konstigt? Haha nee! Nu spelar jag La La Land med Demi Lovato istället! Visste ni att hon har varit på rehab och är utskriven nu btw? Det visste inte jag heller :O

Kommer dock inte ihåg varför, säger till ifall jag ser någon annans stans där det står om varför hon var inskriven där! Säg till ifall ni vet också! (:


Aja, nu ska jag nog tidsinställa några inlägg och sedan börja plugga SO -.-

Hörs sen!

Ciao!


Älskar mina rosa/vita hörlurar från Skullcandy! Visst är de fina? (:

  

Av Frida - 30 januari 2011 11:24

Hejjsan!

Vakade vid 11 idag, skönt att sova ut! Men jag gick upp nu, orkade inte gå upp vid 11 utan låg och funderade på vad jag skulle göra idag osv! Vet ni vad jag kom fram till? Att jag måste plugga idag! Massor då också! Vet ni varför? Jo, för jag har ett SO-förhör imorgon -.-

Aja, that's life hörrni!

Men innan det måste jag äta frukost och sitta lite till vid datorn!

Så, vi hörs sen!

Ciao!


Haha, kolla! Såhär har Zeke legat hela morgonen! :O

Min sötis...

  

Av Frida - 29 januari 2011 23:16

Hejhej!

Har precis gjort klart en ny header! Tänker fixa med det här på bloggen efter att jag gjort klart detta inlägget!

Detta blir det sista ni hör ifrån mig idag! Är väldigt trött så tänker lägga mig typ nu! Ska ju bara fixa med headern först och göra mig i ordning ;)

sitter förövrigt och lyssnar på låtar med Amy Diamond :O
Det var längesedan och nu kan det nog klassas som töntigt! Men jag tycker att hon är ganska bra faktiskt! Var världens största fan typ för några år sedan, men visst är hon ganska bra :)


Aja, vi hörs imorgon!

Godnatt!


Såhär ser headern ut btw:

  

Av Frida - 29 januari 2011 22:02

Hejjsan!

Haft en bra dag?
Det har jag i alla fall!

Ni vet inlägget jag skrev till Karro förut? Jag fick en kommentar från henne och den löd såhär:

älskar dig Frida Elisabeth Mårdling!
kommer alltid att finnas för dig o
utan dig så har ett stort kapitel i mitt liv
rivits bort! vi kommer alltid att hålla ihop,
det ska jag se till! du är en av dom finaste
vännerna man kan önska sig! <3


Hon är verkligen den bästa vännen! <3

Haha, förlåt Karro! I mitt svar stod det bara Naaw! <3 men det skulle stå att jag älskar dig med och att jag också ska se till att vi håller ihop, hur långt vi än bor ifrån varandra! Och att utan dig så är jag inget!


Aja, vi hörs väl senare! Har inget mer att berätta faktiskt!

Ciao!



Av Frida - 29 januari 2011 17:41

Hejjsan!

Alla gästerna har gått hem nu, och snart ska jag och anton gå och hämta pizza! Usch, är egentligen inte sugen på det men vi hinner inte göra någon mat för att mamma ska åka bort om en stund så det blir pizza.

Aja, vi hörs väl senare då jag har något intressant att berätta för er, om det "dyker upp" något intressant vill säga ;)
Ciao!


Haha, ville inte riktigt va med på bild. Men ville visa min fina kamera, så jag kom på denna smarta idé:

  

Av Frida - 29 januari 2011 14:45

Tänkte bara skriva för er hur mycket jag saknar världens bästa vän, Karolin!

Jag saknar henne grymt mycket! Det går inte ens förklara egentligen! Eftersom att vi går i olika skolor och bor en bit bort från varandra så kan vi ju inte va så ofta! Tyvärr :/

Jag älskar henne, hon har varit min bästa vän i evigheter känns det som! Hon vet allt om mig! Precis allt! Alla somrar med henne är de bästa! Eller alla år med henne är de bästa förresten! Varje dag vi är, så asgarvar vi minst 2 gånger! Skrattar så tårarna rinner! Haha, alla skratt med henne är de bästa! Hon är som min andra hälft! Tillsammans är vi oslagbara! Det är så det är helt enkelt!

En bättre vän får man verkligen leta efter, men allt letande kommer att vara helt i onödan, för det finns ingen bättre! Ibland kan jag sitta och tänka på allt vi har sagt som vi skrattat åt, antingen är det saker som är helt sjukt konstiga, eller helt blonda eller bara jätteroliga! Ibland tänker jag på det, och skrattar för mig själv för jag vet hur mycket vi skrattade åt det tillsammans!

Alltså, jag lovar! Jag skulle kunna skriva en hel bok om henne, om oss som kompisar, om allt vi gjort, om allt hon vet om mig, om alla konstiga konversationer på MSN och facebook och om allt vi skrattat åt! Så mycket är det, men jag kommer inte göra det! För då skulle inte våran vänskap vara densamma längre, inte lika speciell. Eftersom att då vet ju alla andra allt vi skrattat åt, och då vet de allt om mig, då är det ju inte bara hon jag har delat alla mina hemlisar med för då är det alla också! Ni förstår hur jag menar va?


Jag lovar er! Jag kommer aldrig säga upp kontakten med henne, för hon är bäst! Allt med henne är helt enkelt bäst!


Karro! Jag lovar, om något händer så finns jag för dig! Om vi börjar bråka och vi slutar prata, försvinner halva jag, jag kommer aldrig kunna leva utan dig! Jag älskar dig! <3

 

Här kommer videon jag gjorde i somras typ, som jag "tillägnade" Karro!

 

Av Frida - 29 januari 2011 14:21

Hellu!

Snart kommer gästerna hit, eller vid 3 tiden. Men ville bara passa på att blogga innan för att jag inte kommer att blogga medans de är här! Jag kanske tidsinställer några inlägg, vi får se :)

Men vi hörs i vilket fall som helst sedan!

Ha det bäst!

Ciao!


En "gammal" outfit-bild. Me like this one..

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards