brunettii

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 4 januari 2011 22:30

Har precis sett klart på Trollkarlens Lärling och den var jättebra! Rekommenderar den till alla, det var spänning i den och den var även lite småkul på vissa ställen! :)

Nu ska jag i alla fall lägga in bilder på datorn från mobilen så ni får se några som jag fotade idag! :)

Hörs lite senare!

Pussochkram!

Av Frida - 4 januari 2011 22:00

Här kommer dagens outfit, precis som jag skrev i förra inlägget :)


Haha, ojj :S
Nu får ni vrida era huvuden, hehe :P

 

Tröja och jeans - Gina Tricot



Jacka - ?

Uggstövlar - MAXI

Vantar - Gina Tricot  



Rosett - Lindex


Ciao!  

Av Frida - 4 januari 2011 20:31

Hejjsan!

Haft en bra dag? Det har jag!

Först så gick jag en sväng med Karro och sedan kom Nathalie och då skulle vi gå ut och ta kort, efter ett tag åkte vi till stan för att fika och sedan åkte vi hem till henne och spelade Kinect till Xbox och sedan spelade vi Monopol! Har även ätit god mat :)

Kort från dagen kommer senare eller imorgon! Även en video då med!

Hade tänkt att lägga ut en videoblogg som jag spelade in förut men hinner inte så jag får spela in en ny någon annan gång och lägga ut då!

Men nu ska familjen och jag se på Trollkarlens Lärling! Hoppas den är bra! :)4

Hörs sen!

Puss

Av Frida - 4 januari 2011 12:51

Hejjsan!

Gick aldrig ut förut, istället satte jag mig och glodde på tv. Men innan jag gjorde det så bestämde jag och Nathalie att vi skulle va sedan. Hon kommer hit vid 2 halv 3 och jag tror vi skulle gå ut en stund då! :)

Hörs senare!

PussN

Av Frida - 4 januari 2011 11:10

Sitter och funderar på ifall jag ska gå ut och ta kort!

Det snöar fortfarande massor ute men det blir kanske fina kort då?

Hmm, tror jag ska göra det!

Men först ska jag se om Isabelle vill hänga med! För det är tråkigt att gå ut själv :P

Hörs när jag kommer in!

Puss

Av Frida - 4 januari 2011 09:50

Godmorgon!

För mig är det i alla fall det! Gick upp för typ 10 min sedan :)

Idag ska jag...inte göra något! Hade tänkt att ta en liten promenad idag men sedan såg jag vädret och fick ingen lust med det! Det snöar ganska så mycket!

Vad ska jag göra då då? Ska kanske släpa fram mitt SingStar och vara lite nördig och spela det med mig själv? Hmm, vi får se hehe :P

Vad ska ni göra idag då?

Hoppas ni får en bra start på dagen!

Vi hörs lite senare!

Ciao!


Inte gjort i ordning mig något, så såhär ser jag ut när jag precis har vaknat och just nu faktiskt :)

  

Av Frida - 3 januari 2011 23:17

Orkar inte komma på någon rubrik!

Ska i alla fall sova snart, men först ska jag nog läsa några sidor eller kapitel!

Har en bok på över 400 sidor att läsa ut tills den 5:e (onsdag) och jag har bara läst lite... Hjälp! Så nu måste jag verkligen läsa massor! Eller om jag lånar den någon annan gång istället? Jo så får det bli! :) Hehe :P
Men ska ändå läsa lite, var ju jättelängesedan jag gjorde det!

Puss, hörs imorgon!


Jag just nu...

  

Av Frida - 3 januari 2011 22:43

Här kommer dagens outfit!



Tröja + Jeansleggins - Gina Tricot

/Frida  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards