brunettii

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Frida - 31 januari 2011 21:04

Hejjsan!

Förlåt för den superduperdåliga uppdateringen! Usch! Känner mig hemsk som inte uppdaterat mer än 1 gång idag! Men jag har ursäkter ;)
För det första så kom jag hem vid 20 i 6 idag, åkte 20 i 7 och kom hem för en liten stund sedan och har precis duschat! Fattar ni att min dag har varit hektisk? Först skola, sedan så fick jag vänta på att Nathalie skulle bli klar hos våran studievägledare och sedan gå till stan, bussen hem till henne, hämta kläder, hem till mig, byta om och äta och sedan iväg till dansen! Eller inte allt har varit hektiskt, utan bytena mellan buss osv. Förstår ni vad jag menar? :P


Haha! Vill bara berätta om engelskan idag! Vi fick fylla i lucktexter till låtar (hörövning) och man fick sjunga med om man ville, sedan på andra låten som vi spelade 2 gången för att vi skulle hänga med i texten antingen sjunga eller läsa, och då sa våran lärare att vi var tvungna att sjunga med i refrängen åtminstone! Och så sa han att innan han sätter på låten så sjunger han först och vi efter! Haha, han sjöng så roligt så jag och Nathalie fick ett skrattanfall och så sa han "Vilken tur att vi har roligt i alla fall!" och jag hoppas att det var fler som skrattade! Alltså, han sjöng jättepipigt! Tänk er att någon sjunger med musse-röst! (:

Aja, vi hörs senare kanske!

Ciao!

Av Frida - 31 januari 2011 17:43

Hejjhejj!

Kom precis hem! Först så väntade jag på Nathalie i 20 min för hon slutade 20 min senare än mig, sedan skulle hon prata med någon på skolan om praoplats, typ nån studievägledare eller nått. Så vi gick till stan 10 över 4! Och så tog vi bussen 20 i 5 hem till henne och hämtade träningskläder för strax efter 6 så ska vi åka och dansa streetdance! Roligt! (:


Men vi hörs senare!

Ciao!



Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards