brunettii

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Frida - 28 januari 2011 22:45

Hejj!

Rubriken säger ganska mycket, är trött och fortfarande sämst på att komma på rubriker!

Ska gå och lägga mig, med lite utav ett dåligt samvete för att för en stund sedan bråkade jag med min lillebror (till mitt försvar så började han va taskig mot mig!) och jag får så gott som jämt dåligt samvete när jag bråkat med honom. Haha, låter kanske lite konstigt men så är det! Vissa tycker säkert att det är kul att bråka med sina bröder, men inte jag!

Aja, nog om det!

Säger godnatt här och nu! Och hoppas att imorgon blir en bra dag!

Hörs då!

Godnatt! <3


Bild i repris...

  

Av Frida - 28 januari 2011 21:54

Guuud! Har så tråkigt man kan ha, tror jag! Men alltså, vet verkligen inte vad man kan hitta på! Sitter bara och lyssnar på musik! Och så är jag sämst på att komma på rubriker med! Usch, inte bra inte bra!

Aja, hoppas i alla fall att ni har en roligare fredagskväll än vad jag har i alla fall!

Ska försöka komma på något man kan hitta på när man bara sitter hemma!

Hörs med all säkerlighet om en liten stund igen!

Pussochkram! <3



Av Frida - 28 januari 2011 20:30

Här kommer dagens outfit, som jag lovade er i förra inlägget! ((:



Tröja (PUMA) - Inter Sport

T-shirt - Gina Tricot

Leggins - Gina Tricot


Var så goda!

Ciao!  

Av Frida - 28 januari 2011 20:08

Hellu!

Är hemma nu, sitter och ser på TV, Let's Dance ofc! Det är ju liksom det som gäller på fredagskvällarna på våren. På hösten är det ju Idol ;)

Aja, dagens outfit kommer upp om en stund!

Hörs då!

Ciao!


Tog några kort innan jag åkte till skolan i morse, här är dem :)

    

Av Frida - 28 januari 2011 19:00

Är fortfarande hos farmor och farfar! Har fikat och suttit och spelat spel på spela.se! Har även kollat lite på youtube också! (:
Lyssnar fortfarande på Taylor Swift, hennes album Speak Now ofc! Ska nog byta spellista på spotify nu, så jag inte tröttnar på Taylor´s skiva, inte för jag tror att jag kommer göra det men man kan aldrig va för säker ;)

Så, nu har jag bytt spellista. Nu lyssnar jag på Minnah Karlsson, ni vet "Idol-Minnah" ;)

Har ni någon spellista på spotify ni tycker extra mycket om? Jag har Taylor Swift, Minnah Karolsson och "Fri5da" som favoriter! Fri5da är en spellista som jag har gjort med massor av bra låtar jag älskar! (:

Aja, nu ska jag nog plugga spanskaglosor och engelskaglosor!

Puss på er! (:

Av Frida - 28 januari 2011 15:34

Hejj på er!

Sitter hos farmor och farfar och har precis ätit. Nu lyssnar jag på musik, Taylor Swift! Lyssnar på hennes skiva "Speak Now". Just nu är det låten Sparks Fly som spelas!

Dagen gick skapligt fort idag faktikst! Vilket är tur eftersom att vi slutar 20 i 3.

Aja, har faktiskt inte något mer att berätta. Så vi hörs mer sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards