brunettii

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Frida - 27 januari 2011 21:31

Hejj!

Ni vet ju hu mycket jag älskar låten White Horse med Taylor Swift? Nå, nu har det kommit en ersättare åt den! Så Back To December är den bästaste låten med henne, och alltså mina absoluta favoritlåt! Här kommer 2 video-klipp med den låten från 2 olika liveuppsättningar eller vad man säger ;)



Och här kommer en akustisk verision av låten Mine med henne, den låten är också jättebra enligt mig! (:



Hörs mer imorgon, för ska sova typ nu!

Godnatt <3

Av Frida - 27 januari 2011 20:31

Hejjsan!

Sitter och lyssnar på musik, inget ovanligt alltså ;)

Såg nyss på Top Model 11 som går nu kl.19.00 på vardagarna. Kul! Såg den då den gick kl.20.00 på måndagar förut och den är 1 utav de bästa säsongerna någonsin! Har gått och hoppats på att den ska visas igen någon gång och så sätter jag slumpmässigt på 3:an i onsdags och vad går då tror ni? Jo Top Model 11, blev så lycklig då! (:

Aja, har inget mer att berätta för tillfället!

Så hörs mer senare!

Ciao!

Av Frida - 27 januari 2011 17:15

Här kommer några bilder från nyss, det blev bara 20 st bilder, men det räcker gott och väl åt mig! (:


INGEN får kopiera NÅGRA av mina bilder! Om jag ser mina bilder någon annanstans och ni inte fått tillåtelse att kopiera bilden/bilderna så POLISANMÄLS det direkt!





Haha, detta är ett trappsteg i trappen på bilden ovan. Med snö på! Cool bild enligt mig! (: ...


Lilablå himmel! <3 ...


Denna bild får avsluta...


Ciao!                 

Av Frida - 27 januari 2011 16:32

Hejjsan!

Var ute och fotade en sväng alldeles nyss! Var ute en kvart för det blev svinkallt tillslut! Smarta jag glömde ju vantar också så mina händer är alldeles stelfrusna :S

Påminnelse till mig själv: Glöm ej vantar nästa gång du går utanför dörren!

Haha :P

Innan det pluggade jag spanskaglosor i 20 min och engelskaglosor i 10 min! Kunde alla engelskaglosorna till slut och då klarade jag dem på 1 min och 39 sek. Och då är det 30 glosor!

Nu måste jag plugga lite spanska till och sedan So och matte! Men först ska jag lägga in bilderna på datorn, de kommer i ett annat inlägg! Och sedan publicera några på facebook!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 27 januari 2011 16:00

Här kommer en dagens outfit-bild! Varse goda ;)



Baseballtröja - Gina Tricot

Linne - Gina Tricot (flera år sedan!)

Jeans - Gina Tricot


Haha, ni börjar inte tycka att jag använder mycket kläder från Gina Tricot, va? Ne, tänkte väl inte det, haha! :P



Örhängen - I.Me.My

Rosett - Lindex


Ciao!     

Av Frida - 27 januari 2011 15:27

Hejjsan hoppsan!

Nu ska jag nog plugga lite, börjar med spanska och sedan får jag se :)

Hörs mer sen!  Ville bara göra ett otroligt onödigt inlägg :P
Ciao!

Av Frida - 27 januari 2011 14:30

Hej på er!

Idag kom jag hem vid 2-tiden om ni vill veta! Och antagligen vill ni veta det för ni läser ju min blogg som handlar om mitt liv ;)

Så, vad ska jag hitta på idag då? Jo, jag ska plugga. Spanska, matte, SO och engelska. Vad ska ni göra?

Eh, vad har jag mer att säga då? Tror inte det var något mer faktiskt!

See You Later, Alligator ;)

Haha!

Ne men vi hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards