brunettii

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Frida - 24 januari 2011 19:37

Hm, vad har jag att säga som inte rubriken redan sagt? Först ska jag i alla fall läsa SOLO-tidningen jag sprang ut och köpte i affären och sedan ska jag se på Top Model 15! Nu vet ni det ;)
Ni kanske vill veta att medans jag var i affären så köpte jag även en Coca Cola! Känns som om jag är lite beroende av Cola! :)

Vi hörs imorgon i alla fall! Ganska sent då eftersom att jag går i skolan till kl. 15.10 eller 15.20 och sedan har jag konfa mellan 15.45 och 16.45 ;)
Puss


Först:

'


Sedan:

     

Av Frida - 24 januari 2011 19:25

Hejj!

Tänkte slänga in en dagens outfit - bild! Om ni undrar över rubriken varför jag har skrivit rosa inom parentes så är det för att jag har 2 st. tröjor på mig idag som är rosa! :)

Here you have it!


Som vanligt så är det strängt förbjudet att kopiera några bilder från min blogg om inget annat anges! Om jag hittar mina bilder någon annanstans anmäls det till polisen direkt!

 

  

 

Hoodtröja - Second Hand

Linne (under hoodtröjan!) - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Rosett - Gina Tricot


Ovanligt att de mesta av mina kläder/accesoarer kommer från Gina Tricot? Haha Nej! :)
Hörs mer sen!

Ciao!

 

 


Av Frida - 24 januari 2011 19:19

Här kommer bilderna på tröjan och rosetten som jag handlade förut!


Rosetten är grå, om ni inte ser det ;)

Den kostade ca. 18 kr!

 

Det svarta bandet på tröjan som jag har knutit på framsidan av tröjan kan man även knyta på baksidan av tröjan ;)

Den kostade 49 kr! 


Bra fynd eller hur? Själv är jag supernöjd då jag älskar rosetter och tycker att tröjan är skitfin!

Men vi hörs mer senare!

Ciao!  

Av Frida - 24 januari 2011 16:29

Hejj på er!

Kom hem kl.16.00 idag, fast jag slutade 3 och sen 10 min tidigare så 10 i 3 men jag skulle leta efter brevpapper som jag ska ha till en skoluppgift, men hittade inget! Men däremot hittade jag en tröja på Gina Tricot och även en rosett där! Tröjan kostade 49:- och egentligen kostade den 199:- (rea) och rosetten kostade ca 18:- och egentligen 69:- (rea).


Idag på matten hade vi en lektion med en som går sista året på gymnasiet, hon gick på våran skola innan hon gick ut 9:an. Hon hade en lektion och i slutet av lektionen sa hon att vi skulle gissa hur gammal hon var! Alla sa ju typ 18-19 år men då sa hon att hon var en 96:a! Alla ba "Vaa?" vart ju helt chokad :O

Hon hade börjat skolan när hon 4 år gammal och hade hoppat över sjuan. Så hon var alltså 14 men går sista året på gymnasiet :O

Fattar ni att man kände sig helt trög när hon står och säger att hon är lika gammal som oss men går sista året på gymnaset? Haha :P


Aja, vi hörs mer sen!

Har massor av plugg att göra eftersom jag var borta förra veckan, ni får även bilder på tröjan + rosetten sen!

Ciao!


Har på mig en jätteskön och rosa hoodtröja idag! Dagens outfit kommer kanske senare! (:

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards