brunettii

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Frida - 21 januari 2011 23:07

Hejj på er!

Idag vaknade jag 13 minuter över 9 och var yr och ganska illamående, även kli och som en klump i halsen och jättetäppt i näsan. Inget vidare direkt!

Men som jag skrev igår: jag var tvungen att åka till tandläkaren i Linköping och efter det så skulle mamma och Emmi gå i IKANO-huset så det var ju roligt också ;)

Hittade lite, och när vi kom hem igen så mådde jag inte illa över huvud taget och var inte så yr längre. Skönt! Emmi behövde hjälp hemma hos henne för hon skulle tvätta och sedan behöver hon hjälp lite imorgon medans mamma skjutsar henne till bussen som tar henne till hennes jobb och innan mamma kommer igen så behöver hon någon som är hos Ben10 innan han vaknar så jag sover här i natt! (:
Ska göra mig i ordning nu! Så hörs imorgon, då kommer det även bilder på vad jag köpte idag!

Så, Godnatt! (:


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards