brunettii

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Frida - 9 januari 2011 21:20

Hejj, kom hem från Emmi för en stund sedan.

Ligger i sängen nu och ser på Two And A Half Men.

Innan jag gick till Emelie förut så kollade jag i den nya Ellos katalogen, hittade mycket fina kläder också.

Ahja,ska snart hoppa in i duschen. Ska även läsa bloggar och logga in på facebook en sväng :)

Så jag hinner inte blogga något mer idag! Men vi hörs ju imorgon efter att jag slutat skolan!

Ciao!

Av Frida - 9 januari 2011 12:09

Hejj! Ska gå till Emmi om en stund, idag igen hehe :P

Snart är det väl mitt andra hem :)

Innan jag går så måste jag fixa mig lite och så tänkte jag skriva några låtar som jag hoppas på att Minnah sjunger på "konserten" på fredag!

Här kommer de:

Whataya Want From Me

Twist And Shout

Just The Way You Are

Total Eclipse Of The Heart

Not Ready To Make Nice


Hon sjunger säkert inte alla, men hoppas på någon av dem i alla fall! :)

Förövrigt så sitter jag och lyssnar på henne på spotify! :)


Hörs sen!

Adios!

Av Frida - 9 januari 2011 10:27

Det är en sak som jag verkligen inte förstår! Ni vet ju att Andreas Weise är med i Let's Dance och ni vet ju att jag ska se på Idol Turnen den 14:e och ni vet ju (kanske) att den 14:e är på fredag! Det är såhär va! Let's Dance börjar kl. 20.00 på fredagar och på fredag så börjar Idol-"konserten" kl. 20.00 Hur ska Andreas göra!? För han måste ju va med på Let's Dance och han måste ju va med på "konserten", är det någon som förstår??? Isåfall så kan ni kanske hjälpa mig? :)

Haha, onödigt inlägg men jag skiter i det!

Puss

Av Frida - 9 januari 2011 09:58

God morgon alla glada och pigga!

Vaknade vid 09.45 idag, och jag ska nog inte göra något speciellt idag.

Förlåt att jag inte bloggade igår igen, men jag orkade inte sitta vid datorn innan jag gick och la mig!

Jag var i alla fall hos Emmi igår, och vi var ute och gick en sväng och det regnade massor hela dagen!!! Vi var alltså jätteblöta när vi kom in igen. Och när jag gick hem igår kväll så hade det frusit på lite grann och nu har det säkert frusit på massor nu under natten, så idag är det nog rena rama halkbanan ute :/

Nu ska jag läsa bloggar i alla fall!

Hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards