brunettii

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Frida - 6 januari 2011 23:10

Hejj, sitter med datorn i sängen. Precis som vanligt :)

Kom nyss hem från Emmi, var kvar längre än alla andra eftersom att jag spelade kinect med henne. Har haft superduperkul! :)

Förlåt att jag har haft dålig uppdatering de sista dagarna. Men jag har ju ett liv utanför datan ;)
Och nu har jag gjort en hel del känns det som! :)


Undrar egentligen hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon! Spelade Xbox Kinect i tisdags, igår och idag :)

Men vi hörs senare!

PussN

Av Frida - 6 januari 2011 10:59

Hejjsan!Vaknade för en stund sedan. Mamma kom och väckte mig för det var frukost :)

I alla fall, förlåt för no update igår men jag åt frukost här hemma och sedan så gick jag till Emmi direkt efter och när jag kom hem från henne var klockan halv 2 på natten. Då hade jag alltså varit där hela dagen och inte haft en tanke på att sitta vid datorn. Vi spelade Xbox Kinect Sports hela kvällen jag, Emmi och mamma. Vi hade jätteroligt! Men idag när man har träningsvärk så är det inte lika kul längre :/ Haha!

Trodde i alla fall att jag skulle ha mera träningsvärk idag än vad jag faktiskt har!


Idag så ska jag till Emmi, igen! För att hon fyller år idag, därför ska jag dit! ;) Grattis Emmi! :) <3

Ska dit om en stund för att hjälpa henne med det hon nu behöver ha hjälp med!

Men först väntar duschen!


Och dessutom så kanske ni inte behöver vänta er så mycket uppdatering idag heller ;) Eftersom att jag kommer nog va hos Emelie så gott som hela dagen igen! Men hinner/tänker kanske på att blogga lite ;)

Men vi hörs i alla fall sedan någon gång!

Ha det bra!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards