brunettii

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Frida - 1 januari 2011 23:59

Hejjsan, tänkte lägga in ett sista inlägg.

I detta inlägg så blir det några bilder som jag tog förut, då jag hade målat naglarna och fortfarande inte hade något att göra XD

Ajuste, lägger in ett till inlägg efter detta precis, för då kommer en dagens outfit bild! Så detta är det näst sista inlägget för idag, men jag tror ni har räknat ut det ;)

Men vi hörs imorgon!

Sov gott alla!


Zeke

  När man har tråkigt så kan man va en liten "mobilnörd" och ta kort på sin mobil :)   ...  

Av Frida - 1 januari 2011 22:35

Sitter och lyssnar på musik, är inloggad på facebook och har precis målat naglarna. Idag blev det rött lack med glitter i, najs :)

Vet ni? Jag har tänkt på en sak, detta kanske låter/är lite efter men det jag har tänkt på är att om man ska stava facebook precis som det låter så blir det fejjsbuk och på svenska blir det ansiktsbok. Haha så knäppt! Om man frågar mig alltså ;)

Jag tror nog att jag är lite efter med att "komma" på det, menmen. Nu vet ni i alla fall hur efter/knäpp/puckad/knasig (kalla det för vad ni vill) jag kan vara! :)
Vi hörs senare!

Pusspuss!

Av Frida - 1 januari 2011 21:07

Hejjsan, sorry för dålig uppdatering!

Idag har jag inte gjort så mycket, hade tänkt ta kort idag men det blev inget med det :/

Mormor var här för en liten stund sedan.

Vad ska jag göra ikväll då? Jag har inget inplanerat...

Pappa jobbar, mamma är hos sin kusin och Anton vill inte spela Monopol med mig. Han vill hellre vara tråkig än social.

Så vad ska jag hitta på? Jo jag tror jag börjar med att läsa bloggar. Sen kanske jag ser på någon film, eller kan man spela Monopol med sig själv? Nee, det 'är nog inget kul..Hehe :P
Men vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 1 januari 2011 11:37

Good Morning Sunshines!

Okej, det kanske inte är morgon för endel, men för mig är det det! Hehe. Vaknade vid halv 12, ojojoj vad jag är trött säger jag bara!

Aja, såg ni inlägget med en massa bilder från år 2010? Om ni har missat det så finns det i inlägget under!

Nu ska jag läsa bloggar!

Ciao!

Av Frida - 1 januari 2011 10:15

Nu när det är 2011 så tänkte jag ladda upp det forna året i bilder, så här kommer bilder från år 2010!

Enjoy! :)
Och som vanligt så får ingen kopiera mina bilder!

 

Jag gick på Rocka Fett


Jag matade ankor 

Jag sov på Karros altan med henne en natt :)... 

     


..Men först såg vi på Letters To Juliet i Linköping :)

  

   Jag bytte frisyr helt och hållet :)


Jag poserade på en del outfit-bilder till bloggen  


Jag blev kompis med Isabelle igen efter att ha varit osams med henne ett helt år!

jag tog gjärna mycket naturbilder 

Jag poserade på en del bilder för skojjs skull :)  


Jag var på stan några gånger :)        


Jag hade tävlingar på bloggen, här är ett exempel :) 

Jag laddade upp "detta vet ni inte om mig" på bloggen :) 

    

Jag laddade upp denna roliga bild :) 


Jag var i vadstena med familjen och åt galss :)

Jag började prenumerera på FRIDA-tidningen 


Jag umgicks med Karro en hel del :) 

   


Mitt intresse för att fota fortsatte           


Benjamin fyllde 1 år


Jag hade filmkväll med mig själv :)


Jag spelade minigolf med familjen en del på sommaren :) 


Jag följde Idol troget under hösten

 


Jag hade skolmästerskap i skolan  


Malin slutade, och här är hon och Linnea S en gång när hon kom och hälsade på :)  


 Jag började sakna mitt långa blonda hår     


Jag såg på Remeber Me


Jag fortsatte att fota  


Fler underbara dagar med Karro


Jag fyllde 14 år :D


Jag köpte en ny dator :)


Min 14-års tårta var rosa :)     


Jag åkte på kryssning med familjen :)           


Jag fotade även fina höstbilder :)     


Jag ´gick på gymnasiemässa        


Jag firade min lillebrors 11-års dag :)


Plugg,plugg och ännu mera PLUGG  


Jag tog en massa webcam-bilder

     


Jag bytte header, ett antal par gånger :)  


Jag gick på mellandagsrea med Emelie

     


Jag firade jul, självklart ;)             

Jag fortsatte att fota även på vintern, och inomhus då'rå :)


Jag byggde pepparkakshus med mormor och Anton :) 


Jag fortsatte med webcam-bilder :) 


Jag hittade en rolig sida där man gjorde om bilder :) 


Innan jag stack och dansade loss med vänner på Bränna Krut :)        


På en tema-dag i skolan  


Jag bakade pepparkakor :)  

        


Fortsatte självklart att fota när julsakerna åkte fram :)

     


Jag var i Stockholm med konfan, där såg vi bla. terracottafigurerna :)


Jag gjorde chokladpannkakor med banan på :) 


Jag och familjen började med golf :) 


Jag åt mjukglass med Anton :) 


Jag,mamma,Emelie,Benjamin,Anton,Jenny och Tintin gick till kotteparken en dag på sommaren :) 


Jag fotade vår-bilder     


Jag var med Olivia ett par gånger :)  


Jag och Anton såg på Sanna Nielsen,Neo och Ola när dem kom till Motala och sjöng. Här är jag och Sanna  ´:)


Årets första glass åts med Karro :) 


Jag bowlade med familjen  


Jag "började" med spegelbilder :) 


Jag såg på cirkus med mamma,pappa,Anton,farmor och farfar :) 


Jag var i Göteborg...

  ...och Danmark :)  


Jag hade ett engelskaarbete om delfiner :)


Jag var på kolmården :)   ...


...och där hittade jag apan som heter likadant som jag :)


Jag slutade 7:an  



  

Och det var mitt 2010 i bilder, minns ni allt? Hehe :P

Och som ni märker jag inte brytt mig om ifall det hamnade i ordning eller inte ;)

Hörs!

Ciao!              

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards