brunettii

Alla inlägg under december 2010

Av Frida - 21 december 2010 11:11

Haha,såg denna video på tyras.se och är bara tvungen att lägga ut den här :)

Skrattar jättemycket åt den, hoppas ni med gör det så jag inte är ensam ;)


Av Frida - 21 december 2010 10:59

Hejjsan, sitter i min säng med datorn i knät och en katt brevid :) Mys!

Idag gick jag upp kl. 10.30 ungefär. Lyssnar faktiskt inte på musik...än! Hehe :P

Idag blir det att va med Isabelle, och så måste jag till biblioteket idag!

Men jag bloggar mer senare!

PussN

Av Frida - 20 december 2010 23:43

Hejjsan, hoppas att ni har haft en bra dag/kväll! Själv har jag haft en jättebra dag och kväll, sitter i köket just nu och ritar kläder. Det var ett tag sedan men nu har jag fått lite nya ideér! Detta är mitt sista inlägg, men vet dock inte när jag går och lägger mig. Stannar nog inte uppe så länge till i alla fall!

Det sista jag vill säga är

GodNatt

Av Frida - 20 december 2010 22:20

Hejjsan, sitter och lyssnar på musik. Inte så förvånande kanske ;)

Har kollat på finalen av Top Model 14, och egentligen så tycker jag att Raina skulle vinna, inte Krista. Men nu är det som det är ;)

Kollade även på Svenska Hollywoodfruar, och ärligt talat! Agnes-Nicole kan ju inte sjunga! Hon är inte bra alls! Om man frågar mig alltså!

Nog om det, nu ska jag nog logga in på facebook :)
Ciao!


Jag just nu :D

  

Av Frida - 20 december 2010 16:31

Hellue, var en stund (några timmar) på stan med Karro och kom hem för en liten stund sedan :)

Har haft jättekul!

Fick en julklapp av henne med, det är ett läppglans från Viva La Diva som heter Superlicious och det är genomskinligt (stavning?), funderade på att köpa ett sådant i lördags då jag var med henne där :)
Tack så mycket Karro! <3


Aja, nu ska jag se om Isabelle svarar i sin telefon denna ¨gång :)
Pusshejj<3

Av Frida - 20 december 2010 10:51

Hejj på er!

Vaknade halv 10 idag, har suttit vid datorn sedan dess :)

Idag är det bara 4 dagar kvar till julafton! Tiden går fort! :D

Idag ska kanske Isabelle sova här, får se hur det blir med det. Men hoppas att hon gör det! Skulle vara jättekul! Behöver även städa lite idag, :)


Men nu så ska jag läsa bloggar, hörs senare!

PussN

Av Frida - 19 december 2010 17:53

Hejjsan på er!

Är själv hemma, för Anton är på "kalas" och mamma och pappa är och tränar. Så skönt!

Lyssnar självklart på musik. är jag ens tvungen att säga det? Som om jag skulle göra något annat, haha :P

Nu har jag inget mer att skriva, så istället för att vara inloggad här på bloggen så kan jah lika göra något annat! Så vi höres senare hörrni!

PussOchKram!

Av Frida - 19 december 2010 12:33

Tänk att det redan är 4:e advent idag! I can't belive it! :O

Julafton är om 5 dagar, helt knäppt vad tiden går fort!

Aja, sov länge idag. Gick upp 20 över 12. Men det behövdes, har ju varit jättetrött hela denna vecka!

Nu ska jag nog läsa bloggar innan jag går och äter frukost!

Puss på er!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards