brunettii

Alla inlägg under december 2010

Av Frida - 29 december 2010 21:17

   Haha, det gick snabbt :P

Men här kommer i alla fall bilden på min header, men ni har nog redan sett den men ändå ;)



Gissa hur jag fick iden om att ha läppar på min header! Det är enkelt! Fick faktiskt iden genom en annan blogg som också hade läppar på sin header, så jag fick iden där ifrån :)
Alla bilder i headern är lånade från google! :)

Hörs sen, för nu ska jag läsa bloggar! :)

Ciao!

Av Frida - 29 december 2010 21:10

Hejjsan, håller på och fixar lite med bloggen! Ska göra om den! Ny header är på G med, bloggar när jag är klar! :)


Av Frida - 29 december 2010 20:38

Hejjsan :)
Sitter i köket och gör...Ingenting! Haha, nu kom det där "ingenting" igen, precis som det gjorde i morse :)

Kände bara för att blogga, så det blev ett onödigt inlägg. Igen! :)
Hörs senare!

PussN

Av Frida - 29 december 2010 15:45

Hejjsan :)

Sitter i köket och gör i princip inget :P

Det var väl det jag ville skriva, haha.

Onödigt inlägg, men kände för att göra ett sådant nu eftersom jag har så tråkigt! :P

Så vi hörs senare, då jag har något vettigt att skriva ;)
Ciao!


Detta var den tredje bilden jag laddade upp i denna blogg :)
Antagligen en outfit bild ;)

  



:)

Av Frida - 29 december 2010 15:02

Hejjsan, sitter och lyssnar på musik :)
Kollade nyss på en massa bilder från detta år, och hela tiden har jag haft ett leénde på läpparna för jag minns när jag tog kortet och vad jag gjorde då :) Haha :P
Ni får se en massa bilder från detta år den 1/1 2011 :)

Men här kommer en "smygtitt" :)



Men nu ska jag gå ut i köket eftersom att Benjamin är här med sin pappa :)
Pusshejj<3  

Av Frida - 29 december 2010 12:38

Slänger upp dagens outfit :)

Och som vanligt så får ni inte kopiera mina bilder!

 

Lite suddig bild, men man ser ju i alla fall ;)


Jeans - Gina Tricot

Tröja - Vila

Tubscarf - Gina Tricot

Rosett - Lindex

Örhängen (som tyvärr inte syns) - I.Me.My


Det var dagens outfit :)
Hörs sen!

Ciao!  

Av Frida - 29 december 2010 12:33

Hejjsan, tänkte ladda upp outfiten som jag hade på mig i söndags (annandag jul) :)

Och som vanligt får ni inte kopiera mina bilder!

 


Klänning - Gina Tricot (förra året!)



Halsband - I.Me.My

Örhängen - I.Me.My


Igga mitt ansikte på bilderna, ser muppad ut ju! 

Puss!     

Av Frida - 29 december 2010 12:15

Hejj :)
Sitter och chattar med Karro på facebook :)

Tänkte lägga in bilder på det jag köpte igår, så ni får se vad det var :)


Och som vanligt får ni inte kopiera mina bilder!

 

          

Tröja - Gina Tricot 100:-          T-shirt - Gina Tricot 49:-


                 

Örhängen - Gina Tricot ?:-      Baseballtröja - Gina Tricot ?:-


                 

Baslinne - Gina Tricot ca 49:-  Jeans - Gina Tricot ?:-


              

Armband - Lindex 10:-          Rosett - Lindex 9:50 :-


   

Sminkborste - Lindex 30:-


Deet var deet ;)

Hörs senare!  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards