brunettii

Alla inlägg under december 2010

Av Frida - 30 december 2010 23:26

Haha, är så dålig på att komma på rubriker så det fick bli en rubrik som är en mening i min favoritlåt, White Horse - Taylor Swift.

Spelade nyss 2 rundor Monopol med la familia, första omgången så kom jag tvåa och pappa vann (Y) Andra omgången så kom jag fyra och Anton vann :/

Hehe :P

Roligt var det! Hade annars suttit vid datorn bara, nu fick jag ju använda hjärnkontoret ;)

Bloggar nog mer senare! 

Just det! Glöm inte att anmäla er till min tävling! Ni hittar den lite längre ner på sidan :)

Ciao!


  

Av Frida - 30 december 2010 18:48

Heh, kom inte på någon rubrik så jag skrev sådär. För jag hatar verkligen rubriker! :@

Kom i alla fall hem lite innan halv fem, har haft jätteroligt med Karro på stan....Som vanligt! :D

Vi kollade först i typ alla klädaffärer och sedan fikade vi på Ubbes och sedan åkte vi hem. Men det var jätteskojj verkligen, satt ett tag på Ubbes efter att vi hade fikat klart och pratade och hade roligt :)

När jag kom hem satte jag på tv:n lite för jag var ganska trött och då visades Camp Rock 2 på Disney Channel så jag såg på det och sedan såg jag på ett inspelat avsnitt av Top Model. Har även ätit mat.

Hoppas att ni har haft en bra dag, och hoppas att ni kommer ha en bra kväll! Vi hörs lite senare!

Ciao!

Av Frida - 30 december 2010 13:13

Hejjsan, ska bara blogga lite snabbt!

Men jag drar snart till bussen som tar mig till stan :)

Ska bli kul att göra något idag, för det gjorde jag ju inte igår menar jag. Så det är extra kul nu eftersom att jag hade absolut ingenting att göra igår haha :P
Men vi hörs när jag kommer hem!

Ciao!

Av Frida - 30 december 2010 13:00

Hejj, här kommer tävlingen då!

Det är enkelt, det enda man ska göra är att:
*Skriva ett inlägg på din blogg om denna tävling.

*Sedan ska du skriva en kommentar i detta inlägg och även länka till  ditt inlägg! :)


Enkelt va?
Tävlingen avslutas den 5/1 kl. 21.00 Då kommer jag att välja 3 st. som skrev de bästa inläggen på deras bloggar och sedan dra fram en vinnare av dem 3!

Vinnaren får skriva ett gästinlägg i bloggen!

Glöm inte skriv e-postadress så jag kan kontakta vinnaren via den!

Så, nu får ni ta och va med i tävlingen!

Ciao!

Av Frida - 30 december 2010 11:50

Nu ska jag hoppa in i duschen! För allas information, haha :P
Senare sen kommer det upp en tävling där ni kan vinna ett gästinlägg i min blogg, så håll utkik! :)

Byebye!

Av Frida - 30 december 2010 10:53

Haha, har glömt säga en sak!

I måndags så beställde jag en kamera! :D

Det skulle ta 3-4 arbetsdagar för den att komma så den kommer idag eller imorgon :)

Längtar jättemycket då min nuvarande kamera är typ trasig ibland och ibland inte, jag vet det är jätteknäppt! Och så har jag haft den i 3-4 år nu!

Men vi hörs senare! det var bara det jag ville :)

Ciao!

Av Frida - 30 december 2010 10:21

Hejjsan!

Idag är det den 30e, som ni antagligen vet! Och som ni också vet så är det ju snart nytt år!! Så konstigt det känns att det redan har gått ett år! :O

Ehm, har inget mer att skriva tror jag....Så jag bloggar mer sen! Då jag har något att skriva ;)
Adios!

Av Frida - 29 december 2010 22:09

Hejj, är trött. Ska göra mig i ordning och sedan läsa! Det var ett tag sedan!

Imorgon blir det att gå lite på stan med Karro, kul! :)
Vi hörs imorgon!

Pussgodnatt<3

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards