brunettii

Alla inlägg under december 2010

Av Frida - 10 december 2010 22:53

Aha, nu var Idol 2010 över då. Med en vinnare som inte ens är bra. Fy!! Det är ju fel som vann!!!! Är det någon mer än jag som tycker som jag? Att han inte skulle vunnit?
Nu ska jag sova, så jag säger godnatt nu och hoppas verkligen att jag inte är arg imorgon.

Av Frida - 10 december 2010 21:40

Hejj, hoppas hoppas HOPPAS att Minnah vinner! Fattar ni att jag fick gåshud och började nästan tjuta när hon sjöng vinnarlåten? Hon är så j*ävla bra! Fick tårar i ögonen då hon sjöng den. Har ju hejjat på henne från första stund, då hon sjöng på audition. Redan då sa jag : "Jag vill se henne i globen, och jag tror att vi kommer få göra det också. Jag är 98% säker på att hon kommer stå som en finalist i globen."  Och se så rätt jag hade! :D


Aja, ska ta och läsa lite bloggar nu då. Hörs senare!

PussN

Av Frida - 10 december 2010 19:55

Hejj. tänkte bara fråga vem ni hoppas vinner Idol 2010? För idag är det ju final som ni säkert vet! Jag hejjar på Minnah! Och det har jag gjort sedan jag såg henne på audition, men hör av mig sen kanske! :)
Ha en bra kväll alla!

PussN

Av Frida - 10 december 2010 19:45

Här kommer dagens outfit :)



Rosett - Gina Tricot


Usch vad muppig jag ser ut :S

Igga ansiktet!

 

Klänning - Gina Tricot (det var ett tag sedan den fanns i butik dock!)

Bolero - Gina Tricot

Skor - Deichmann (stavning?)


Så det var så jag har sett ut idag!

Puss På Er!<3

Av Frida - 10 december 2010 19:15

Okejj, nu undrar ni säkert "Hur kan det vara en höstig outfit när det är vinter ute?..."  Men det är lätt hörrni! Det är en gammal outfit som jag har glömt att lägga in här på bloggen :S Oops!

Men här kommer den i alla fall:


  


Tröja - ?

Leggins - Gina Tricot

Jacka - H&M

"Halsduk" - Gina Tricot

Uggs - MAXI


Så, där var den outfiten då :)

Senare kommer det upp ett inlägg där jag visar vad jag har på mig idag! :)


Av Frida - 10 december 2010 19:00

Här kommer de efterlängtade bilderna som jag nämnde i inlägget under! :)


Vi börjar med några bilder från förra söndagen då det var adventsfika hos farmor och farfar :)


Ätbar konst? :)


Och så fick vi glass också...


Och så fortsätter vi med några bilder från pepparkaksbaket. Också förra söndagen:)

 

Ett hjärta som jag gjorde, inte så fin kanske. Men den duger la :)


En gris...


Och så den finaste pepparkakan av dem alla som jag gjorde då...


Okej, där var några bilder!

Hoppas ni gillar dem! :)
PussN                 

Av Frida - 10 december 2010 18:42

Hejj, här kommer några bilder jag nyss lade in på datan. Tänkte att ni kanske vill se dem? Här kommer de i alla fall! :D


Börjar med några foton som jag tog när jag hade tråkigt en kväll..




Min katt Zeke..


Min favorit från då jag tog dessa bilder...

         


Tyvärr är det så många bilder som jag vill visa så de får ej plats i ett och samma inlägg innan det kanske blir för rörigt! Så jag lägger upp resten om typ en kvart! Så håll utkik efter dem! :D

PussN     

Av Frida - 10 december 2010 14:06

Hejj på er! Haft en bra skoldag? Det har jag! Skulle va fnklädda i skolan idag för det var temadag, eftersom att det är nobeldagen idag handlade självklart om denna dag. Vi fick nobelmiddag och servitörer/servitriser serverade förrätt, varmrätt och efterrätt åt oss :)

Till förrätt var det: Medelhavssallad med baguetter Och den var: Inte god!

Till varmrätt:Klyftpotatis och något slags kött Och det var:Gott!

Till efterrätt:Chokladmousse med grädde och hallon Och det var:Gott!


Vad tyckte jag om middagen i helhet då? Allt utom förrätten var gott och det var trevligt, men man blev inte mätt för det var så små portioner :(

Aja, nu ska jag väl hitta på något!

XOXO

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards