brunettii

Alla inlägg under december 2010

Av Frida - 12 december 2010 15:54

Hejj, har precis lagat och ätit korvstroganoff med ris. Det blev gott faktiskt :)

Ska väl snart ta och göra mig i ordning, men först ska jag slappa lite framför datan. Bloggar mer senare!

PussN

Av Frida - 12 december 2010 14:41

Hejj, tänkte tipsa om en jättebra låt! En av mina nya favoritlåtar! Här har ni låten:


Your Love´s A Drug - Leighton Meester

Av Frida - 12 december 2010 14:16

Hejjsan, sitter här och gör absolut ingenting! Hoppas på att tiden ska gå fortare så jag kan fixa mig inför kvällen och sedan åka. Tänkte ta ett kort på hur jag ser ut sen och lägga upp här innan jag åker, så får även ni se hur jag ser ut ikväll :)

Men nu ska jag nog läsa bloggar, igen!

PussN

Av Frida - 12 december 2010 12:54

Hejsan!!

Tänk att det redan är tredje advent :O

Tiden bara flyger iväg tycker jag!

Nu på ´morgonen/förmiddagen har jag sjungit SingStar, sjöng i ca 1 timma för er som vill veta ;)

Och så har jag läst och även ätit frulle såklart ;)

Nu ska jag ´läsa lite bloggar tror jag och sedan får vi se vad lilla jag hittar på!

PussN

Av Frida - 11 december 2010 22:19

Hejj, duschade nyss. Skönt var det :)

Sitter och lyssnar på musik just nu, vilket inte är så ovanligt. Just nu spelas detta:

All I Need Is You - Idol Allstars 2010

En av mina favoritlåtar! :)

Aja, ska väl läsa bloggar och sedan logga in på facebook. Sedan vet jag ej vad jag ska göra. Men jag bloggar i alla fall inget mer idag, så vi hörs imorgon!

Puss! :)

Av Frida - 11 december 2010 21:37

Tänkte slänga in dagens outfit då :)
Så här kommer den:


Det blev en väldigt enkel men snygg outfit idag :)

  


Tubtopp - H&M

Jeansleggins - Gina Tricot


Bloggar mer senare!

PussN


Av Frida - 11 december 2010 16:48

Hejj på  er! Sitter och lyssnar på musik just nu. Förut var jag, mamma och Emelie på OnOff för att Emelie skulle ha ett Kinect till Xbox 360. Vi spelade lite med det med, kul var det. När jag kom  hem för ett par timmar sedan så satte jag mig och sjöng SingStar, det var ett tag sedan :)
Och nu sitter jag här då'rå. Längtar tills imorgon också, för då ska jag och Nathalie gå på Bränna Krut! För er som inte vet vad det är så är det väl som ett disco för högstadiet kan man väl beskriva det som :)
Men vi hörs om en stund igen!

PussN

Av Frida - 11 december 2010 11:08

Hejj!

Är på bätte humör idag än vad jag var igårkväll när Jay vann Idol, men inte mycket. Kan inte fatta hur någon som han kunde vinna! :O

Aja nog om det, idag ska jag inte göra så mycket. Ska väl mest ha tråkigt, haha :P
Men vi höres senare!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards