brunettii

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Frida - 31 december 2010 23:45

Ville bara hälsa alla mina läsare ett riktigt gott nytt år!

Se till att skåla ordentligt vid 12-slaget nu och hälsa det nya året välkommen!

 Puss och kram! <3



Tyckte bilden var lite "nyårsaktig"!

  

Av Frida - 31 december 2010 23:45

Hejj, nu när år 2010 snart är över så tänkte jag lägga upp mina favoritoutfits från detta år! :)

Och vissa har jag inte publicerat i bloggen tidigare, utan publicerade dem i min förra blogg ;)

Och som vanligt så får ingen kopiera mina bilder!


Publicerade i juli:

          

Tänk när man inte behövde en massa vinterkläder, utan kunde gå klädd i shorts tex.! :)


Publicerade i Augusti:

           


Publicerade i September:

Laddade inte upp några då :O


Publicerade i Oktober:

 


Publicerade i November:

Laddade inte upp några då :O


Publicerade i December:

                    


Nu publicerade jag alla som jag har laddat upp här på denna blogg! :)


Publicerade i min förra blogg:

                


Det var det :)

Hörs!

Ciao!

Av Frida - 31 december 2010 22:30

Hejjsan, sitter hos Emelie. Fast det är ju jag, mamma, mormor, Anton och Benjamin som är här. Är ju barnvakt, och stackars liten har feber och håller på att få fyra tänder! Stackars liten!

Aja, trevligt har vi i alla fall.

Hoppas att ni har det trevligt ni också!

Pussisar<3

Av Frida - 31 december 2010 19:39

Hello :)
Åt nyss mat, mamma hade lagat. Maten bestod av kroketter, kött och sås med bröd till. Och det var jättegott!

Hoppas att ni får en fin kväll, vi hörs lite senare!

Ciao!

Av Frida - 31 december 2010 13:06

Hejjsan, är hos farmor och farfar nu. Kom för en liten stund sedan, mamma, pappa och Anton har inte kommit än för jag åkte direkt med bussen från stan hit :)
Bloggar väl mer senare!

Ciao!

Av Frida - 31 december 2010 10:41

Ville bara säga att det inte blir att ta kort idag... För att vid 5 i halv 12 så ska jag och Emelie ta bussen till stan och sedan så åker jag från stan till farmor och farfar för vi ska äta lunch där vid 1 :)
Haha. kommer nog bli stamkund på stan? För att i tisdags så var jag där, igår och så idag då... Men igår handlade jag ju faktiskt inget ;)

Men ändå , och så var jag ju där lördagen innan julafton och även måndagen :)

Men vi hörs när jag är hos farmor och farfar sen!

Ha det bra!

Adios!

Av Frida - 31 december 2010 10:08

God morgon :)

Tänk att det är nyårsafton idag! :O Kan inte fatta att detta år snart är slut!

Påtal om nyår, har ni något nyårslöfte? Jag har inte något i alla fall, har inte kommit på något!

Idag funderar jag på att gå ut och fota lite vinterblider :)

Ikväll så blir det att va borta hos busungen Benjamin, mormor ska vara barnvakt så det blir hon, jag och busungen ;)
Kanske Anton också, vet inte riktigt!

Vi hörs senare!

Ciao!


PS.Bara för att jag inte brukar skriva att jag lyssnar på musik i inläggen längre, så betyder det inte att jag inte lyssnar på musik ;)
Spotify används flitigt här!

Av Frida - 31 december 2010 00:07

Blir ett nattinlägg nuva!

Ehm, skulle bara säga att en person jag är riktigt avundsjuk på är faktiskt Vanessa Hudgens, hon har varit min "idol" sedan jag såg HSM första gången och även sedan dess har jag varit riktigt avundsjuk på henne. För kolla hur söt hon är! Tänk att ha hennes utseende!

Är det ingen som håller med mig om att hon är riktigt söt? :)

Här kommer några bilder :)


Och dessutom så är hennes sångröst helt underbar, och även hennes klädstil! Lite rockig om man frågar mig XD


                


Så, nu vet ni att jag är avundsjuk på hennes utseende, röst och klädstil! :)

Hörs mera imorgon!

Godnatt!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards