brunettii

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Frida - 27 december 2010 22:35

Hejjsan, ska sova nu tror jag! Är verkligen jättetrött! Men vi hörs imogon! Kanske innan jag åker till stan, annars blir det efter stan!

Godnatt!

Av Frida - 27 december 2010 20:11

Hejjsan, sitter och lyssnar på musik. Har egentligen inte så mycket att skriva om, men lite finns det att berätta :)

Såg på ett program förut (som vi hade spelat in) om tsunamin som inträffade år 2004, minns ni? Det gör i alla fall jag, vi satt hos farmor och farfar och firade antagligen jul eftersom att det inträffade på annandag jul, jag var jätteorolig att en gammal klasskamrat dog då för hon bodde där och vi hade gått i samma klass i ettan och var bästa vänner. Men mamma lungnade mig och sa att hon bodde långt bort från vattnet, hon bodde/bor i Bangkok. Det är vad jag minns.
Så idag såg jag och min familj på det programmet som handlade om den, det var videos som personer hade filmat under deras semester, det var hemskt att se att det drabbade så många.

Aja, nog om det. Imorgon så ska jag och Emelie åka in till stan för att gå på mellandagsrea, kul!

Hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 27 december 2010 15:05

Hejsan på er!

Sorry för no update idag, men imorse vid tio tiden så åkte vi till Norrköping för att Anton skulle köpa elektriska trummor där och sedan har vi varit i Linköping för att Anton skulle ha typ trumpinnar osv. så han kan spela på sina trummor, och så kom vi hem för typ en halvtimma sedan?

Vad har ni gjort idag då? Hittils alltså ;)

Vi hörs senare!

Puss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards