brunettii

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Frida - 25 december 2010 21:45

Hejj, tänkte ladda upp 2 st outfits som jag har haft på kameran ett tag men inte laddat upp dem :)
Så här kommer dem:


Denna är i alla fall sedan i torsdags :)

     


Tröja - Vila

Jeans - Gina Tricot

Tubscarf - Gina Tricot




Leggins - Gina Tricot

Tröja - ?


Ciao!

Av Frida - 25 december 2010 21:28

Här kommer min outfit som jag har haft de 2 senaste dagarna :)

Hope you like it :)




Klänning - Gina Tricot (finns ej i butik!)

Klocka (JETSET) - Ur & Penn


Ganska enkel outfit i alla fall :)

PussN  

Av Frida - 25 december 2010 21:20

Här kommer bilderna jag lovade :)


Och som vanligt så får ni INTE kopiera mina bilder, eftersom att det är copyright på dem!!! :D


Julafton:


Såhär "fin" blev jag när jag hade lite presentsnöre i håret :)


Juldagen:


Mina julklappar innan jag öppnade dem :)


Vad jag har fått på julafton + juldagen:


Tröja av Emelie, mysbyxor av mamma och pappa och Anton :)

        


Bok av mamma, pappa och Anton :)


Idol Turne - biljett av mamma och pappa. Presentkort på Gina Tricot av pappas farbröder :)



Sedan tog jag ett kort på Zeke förut :)


Naturligtvis så tog jag inte kort på allt jag har fått, detta är bara lite av det :)

Om ni undrar varför det var så några bilder så är det för jag inte har tagit så många :)

Outfit från de här 2 dagarna kommer upp snart!

Ciao!          

Av Frida - 25 december 2010 21:03

   Här kommer lite bilder innan julen kom, från denna vecka är det i alla fall :)

I ett annat inlägg kommer det fler bilder, fast från julen då. Vill inte ta dem i samma inlägg, så därför blir det 2 olika inlägg ;)


Och som ALLTID så är det copyright på mina bilder, så alltså så får ni inte kopiera dem!!! :)


När jag var med Karro så tog jag denna bild :)


 Mitt pepparkakshus :)


Tog denna fina bild på en ljushållare när vi pyntade granen...


Såhär är resultatet av våran julgran :)

        


Kommer fler bilder (från igår och idag denna gång) i ett annat inlägg om några minuter :)

PussN

Av Frida - 25 december 2010 19:38

Hejjsan, haft en bra dag? Jag har i alla fall haft det!

Här kommer det jag fick igår och idag! :


Igår:

*En bokhylla typ

*1 par mysbyxor från Team Sportia, rosa (limited edition)

*Eclipse

*Presentkort på Gina Tricot

*Om jag kunde drömma (bok)

*Pengar

*Biljett till Idol Turne, ska se dem i Linköping kl. 20.00 den 14/1


Idag:

*Symaskin (så jag kan sy kläder, vill ju bli modedesigner ;D )

*En tröja

* 1 par örhängen

*1 halsband

*1 ring

*Pengar


Det var nog allt, kommer bilder på grejjorna sedan. Men vi hörs senare!

PussN!

Av Frida - 25 december 2010 10:33

Hejjsan, sorry för ingen uppdatering mer igår. Men precis som de flesta andra så firade jag ju jul och då måste jag inte uppdatera så ofta ju ;)

Vid 3 idag så kommer några från mammas sida av släkten för att fira jul. Då blir det mer julklappar ju, så därför säger jag inte nu vad jag fick igår, utan jag skriver det i samma inlägg som jag skriver vad jag har fått idag. Fattar ni? :) Tror ni gör det ;)

Men nu ska jag läsa bloggar :)

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards