brunettii

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Frida - 21 december 2010 23:17

Hejj, måste gå och lägga mig för att sova om några minuter. Undrar ni varför? Jo för jag måste upp kl. 07.30 imorgon bitti -.-

För nio ska vi va i linköping på sjukhuset där -.-


Men sov så gott alla!

Godnatt<3

Av Frida - 21 december 2010 20:51

Hejjsan, har precis ätit lite mat. Smaskens :)

Funderar på att rita lite kläder idag också, måste passa på medans jag kan. För imorgon kommer jag inte kunna det pga. jag ska ta kortison-sprutor i fingrarna imorgon och sist hade jag jätteont dagen efter och två dagar efter började det att släppa lite, fattar ni? :)

På torsdag eller kanske imorgon kväll så ska jag och Anton göra pepparkakshus med mormor, roligt!

Som ni har märkt så blev det ju tyvärr inte att va med Isabelle idag :/

Men jag har haft en bra dag i alla fall! Och det kommer ju fler dagar ;)

Känns som att det börjar bli ett ganska långt inlägg, så lägger upp en bild som jag redan har lagt upp här. Det är den 2:a bilden jag laddade upp här på bloggen :)

Pusshejj<3


Säkerligen en outfitbild ;)

Haha, minns vad jag gjorde den dagen också! Så knäppt! :D

  

Av Frida - 21 december 2010 17:55

Hejj, var nyss med mamma på Arken, Willys och Östenssons. Var även på biblan en snabbis och lämnade tillbaka böcker + lånade en bok. Nu är alla julklappar fixade, fixade nämligen julklappar åt djuren förut. Till Zeke (katt) = en ny matskål. Till Tintin (hund) = 3 tuggpinnar :)

Nu ska jag läsa bloggar, sedan ska jag läsa min nya FRIDA-tidning som jag köpte på Willys förut :)

Hejj så länge!

Av Frida - 21 december 2010 11:11

Haha,såg denna video på tyras.se och är bara tvungen att lägga ut den här :)

Skrattar jättemycket åt den, hoppas ni med gör det så jag inte är ensam ;)


Av Frida - 21 december 2010 10:59

Hejjsan, sitter i min säng med datorn i knät och en katt brevid :) Mys!

Idag gick jag upp kl. 10.30 ungefär. Lyssnar faktiskt inte på musik...än! Hehe :P

Idag blir det att va med Isabelle, och så måste jag till biblioteket idag!

Men jag bloggar mer senare!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards