brunettii

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Frida - 13 december 2010 19:17

Hejj, sitter hos farmor och farfar för att vi ska fika här om några minuter :)
Tänkte dra ett skämt eller vad man ska säga som jag såg på en kompis facebook-sida :)

Did it hurt? What? when you fell down from heaven? Awwww:) Beacuse your face is FUUUUCKED UP!
Haha. vilken roliga humor jag har :)
Men det har jag ju alltid vetat! :) (Y)

Av Frida - 13 december 2010 17:23

Hejj alla glada!

Är galet trött efter bränna krut igår, har även träningsvärk i benen :/

Men hade riktigt j*ävla kul igår! Tack alla inblandade! <3

Men jag såg då inte skymten av Karro minnsann! Har ju sett henne på bränn krut förra året och rocka fett detta år så fattar inte att jag missade henne igår :O
Haha :P

Haha, har varit nära att somna på alla lektioner utom matten. Såhär har min dag sett ut:
Det började med att jag går upp vid kvart i sju, åker till skolan vid fem i halv åtta. Vid åtta börjar Luciatåget som niorna hade för oss andra. Sedan efter det hade vi svenska till tio och efter det engelska. Sedan hade vi lunch och sedan matte. Efter det SO. På svenskan såg vi på film och engelskan hade vi redovisningar, på matten jobbade vi som vanligt och på SO:n också. En ganska lungn dag ändå. Slutade kl. 15.00 btw och tog 20 i 4 bussen hem. Sedan när jag kom hem satte jag mig med engelskan, en uppgift/uppsats som ska redovsisas och lämnas in på onsdag. Är typ klar med den, behöver bara renskriva och kanske lägga till lite :)

Men vilket långt inlägg detta blev då :O
Ska nog sluta skriva nu, vi hörs mer sen!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards