brunettii

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Frida - 9 december 2010 11:33

Hejjsan, var nyss nere i tvättstugan åt mamma för andra (och sista) gången idag. Sedan måste mamma skjutsa mig till biblan för jag ska se om dom har någon faktabok om delfiner, om ni undrar varför så är svaret enkelt:

Jag jobbaar om delfiner i engelskan. Och så har en bok som jag reserverade kommit idag med, så den får jag ta samtidigt ;)
Den boken heter Gossip Girl - Ni vet att ni älskar mig. Om ni undrar alltså ;)

Men varför sitter jag här för? Har ju ändå inget att skriva, så då kan jag lika gjärna ta och läsa bloggar och sedan logga in på facebook.

Vi hörs senare!

XOXO

Av Frida - 9 december 2010 09:44

Hej på er.

Hemma idag igen, hatar't! Men jag vill ju inte gå om jag känner mig hängig. Inatt kunde jag inte somna framåt 2-tiden, antagligen för att jag först frös och sedan svettades och sedan frös igen osv.

Nu sitter jag i köket och fryser som en galning, ska snart gå ner i tvättstugan åt mamma för hon är inte hemma just nu och jag skulle gå ner och sätta på torktumlaren åt henne.

Men innan det ska jag nog ta en clementin(stavning?) för att jag är sugen på något men inte hungrig då jag gick upp och åt 2 mackor ca kl. 1 i natt för att jag hade jätteont i magen och trodde att det berodde på att jag var hungrig, för det var precis som om jag höll på att få magkatarr.

Menmen, nu ska jag väl läsa bloggar och sedan ska jag gå ner i tvättstugan som jag sa :)
Pusspuss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards