brunettii

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Frida - 8 december 2010 22:05

Hejjsan, har precis kollat klart på Grey´s Antomy. Lika bra som vanligt <3

Gud vad jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, men jag känner mig jättedålig fortfarande och svettas/fryser om vartannat -.-

Och en sak till, saknar Karro jättemycket. Så det är bäst att hon kommer hit någon gång på lovet! :D

Men nu ska jag nog sova, godnatt!<3

Av Frida - 8 december 2010 21:45

Hejj, sitter och ser på Grey´s Anatomy och medans det är reklam så slänger jag in några verisioner av min favoritjullåt!

Last Christmas är det, här kommer några olika verisioner:


Ashley Tisdale


Taylor Swift


Cascada

 

Hilary Duff


 Japp, det var några det ;)
Men ni får ha det så bra så hörs vi kanske sen, beroende på om jag orkar eller ej.

Byebye

Av Frida - 8 december 2010 17:52

PLUGGA!!!! Men jag orkar inte nu, dels för att jag är svinhungrig och dels för att jag är jättetrött och har ont i öronen, fryser och känner mig allmänt hängig!!! :/

Men jag pluggar efter maten istället, då jag jag nog mer ork ;)

Okej, det var väl allt jag ville. Inte speciellt mycket haha.

Men vi hörs senare!

XOXO Frida

Av Frida - 8 december 2010 13:28

Hejj på er! Har inte så mycket att berätta, ska nog snart plugga engelska.

Men skulle bara visa att jag lever, eftersom att ni vet att jag inte är i skolan ;)

Vi hörs senare!

Ha det bäst!<3

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards