brunettii

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Frida - 1 december 2010 21:15

Medans jag kollar på Grey´s så kan ju ni kolla på min outfit för denna dag ;)

Här kommer den:



Inte så bra bild dock, men den duger!


Tröja - Vila

Krage - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Armband - Gina Tricot


Haha, vad mycket som kommer från Gina :O
Men älskar ju deras kläder så det är nog därför ;)

Ha det bra så hörs vi!  

Av Frida - 1 december 2010 20:40

Hejj, idag är det den första dagen i december vilket betyder att vi får öppna första luckan i julkalendern. Kan egentligen inte fatta att det redan är december?! :O

Kan ni det?

Nog om det. Slutade 15.00 idag, men jag och Nathalie missade 10 över 3 bussen så vi fick ta 20 i 4 bussen istället. Rätt jobbigt att missa bussarna! När man kom hem var klockan 4 och då var Emelie och Benjamin här men skulle snart gå hem så då hängde jag med dem och så kom jag hem för typ 1 timma sedan. Vi har rensat böcker hos henne och när jag kom hem var jag några böcker rikare! Haha :P
Nej men nu ska jag nog läsa lite i min Gossip Girl-bok som jag lånat av biblan innan jag ser på Greys Anatomy! :D

PussOchKram<3


Jag just nu...

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards