brunettii

Alla inlägg under november 2010

Av Frida - 5 november 2010 11:34

Hejj alla söta!

Idag gick jag upp klockan 11.10, som tur är har dom inte borrat något idag så därför fick jag sova länge och nu är jag utvilad. Det är riktigt skönt!

Hade en konstig dröm nu på morgonen också, fast jag orkar inte skriva den här för den är lååååååång!!!

Sen ska jag till biblioteket också och jag ska kanske börja plugga idag, annars börjar jag imorgon och pluggar då lördag och söndag. Får se helt enkelt!

Men nu ni ska jag ta och logga in på facebook, ha det bra sålänge!

Av Frida - 4 november 2010 22:38

Okej, nu ska jag sova. För jag är så trött så jag inte ens orkar att tänka!

Imorgon måste jag i alla fall till biblan, och så måste jag plugga också, Usch vad jobbigt det blev! Haha :P

Men aja, puss på er och sov så gott så hörs vi imorgon!

Av Frida - 4 november 2010 22:16

Hejj, är jätte-jätte-jättetrött då jag inte kunde sova en endaste liten blund efter 8 i morse och sedan 3-4 i simhallen. Usch vad trött jag är!!! Men ahja, ska nog inte klaga för jag har ju haft roligt i alla fall.

Såg på Robinson med familjen förut, ganska bra. Såg även på Kenza & Tyra-show nyss. Älskar det programmet!


Hoppas i alla fall på att dom inte tänker borra imorgon också, om dom ska det hoppas jag på att dom börjar senare i alla fall så att jag kan få sova. Annars går jag upp och säger till dom att vänta några timmar så jag kan få sova lite till, haha :P
Bloggar kanske mer sen!

Av Frida - 4 november 2010 17:19

Hejj, hemma nu. Eller har varit det en stund. Har haft superduperkul med Nathalie i simhallen, var så länge sedan jag var där!

Nu lyssnar jag i alla fall på musik, ska nog se om jag kan göra något annat nu. Bloggar nog mer sen!

Av Frida - 4 november 2010 11:49

Hejj, nu ska jag packa badkläder och ta på mig kläder (sitter fortfarande i pyjamas!) och sedan så ska jag möta Nattis vid affären klockan halv ett och så sticker vi till simhallen! Ska bli superkul! Bloggar kanske kanske innan jag åker, men om inte så får ni ha en bra dag så hörs vi sedan!

Puss På Er


En gammal bild på mig och Nathalie..

  

Av Frida - 4 november 2010 10:47

Hejjhopp! Idag vaknade jag 8! Kan ni fatta det? Klockan 8 på en lovdag! Fast det var faktiskt grannens fel! För att dem höll på att borra i lägenheten ovanför oss, i rummet som är ovanför mitt rum! Så efter en halvtimme tog jag mitt täcke och min kudde och förflyttade mig till rummet i hopp om att kunna sova ostörd på soffan ett tag, men då var mamma vaken och hon hade också vaknat av att de borrade så då lämnade jag mitt täcke och min kudde igen och pratade med mamma. När dom slutade så passade vi på att försöka sova ett tag innan dom började igen. Då var klockan runt 9 och mamma var den enda som somnade (jag låg inne i pappas säng för han jobbar och den sängen är mycket skönare än min!). Jag kunde inte sova, så för ca 20 min sedan så gav jag upp hoppet om att försöka sova och gick in till mig för att sitta vid datorn. Det var min morgon! Jobbigt enligt mig! -.-

Sedan ska i alla fall jag och Nathalie till simhallen, om hon nu svarar på mitt sms snart!

Bloggar mer sen för jag behöver snart väcka mamma och säga att vi ska göra frukost, det är mycket trevligare att äta ihop än själv!

Puss på er!

Av Frida - 4 november 2010 00:11

Hejj, efter att jag kom hem från bassängträningen var det bara att äta och sedan så skulle hela familjen på bingo. Kul var det, och grattis till pappa som vann idag! Sen när vi kom hem så skulle vi se på Grey´s Anatomy som vi hade spelat in, så nu är jag helt DÖD! Höll på att somna på bingon, haha :P
Men ska i alla fall sova typ...nu? Ja det låter bra!


Pusspuss

Av Frida - 3 november 2010 15:02

Hejj, har egentligen inget att berätta. Men kände för att blogga i alla fall, kan ju skicka med en bild på mig just nu!

Skickar även med en bild från 2 år sedan som jag tog med en annan dator jag hade just då som hade inbyggd webcam, fast sålde den sedan för den var dålig!


Jag idag (2010)


Jag för ca 2 år sedan (2008)


Ganska stor skillnad enligt mig!

Ahja, bloggar mer sen. Antagligen innan bassängträningen!

puss&kram     

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards