brunettii

Alla inlägg under november 2010

Av Frida - 13 november 2010 17:11

Som ni kanske vet så släppte Tove Styrke sitt debutalbum igår. Hon kom trea i Idol förra året och var då endast 16 bast. Jag älskar hennes röst och även hennes låtar på denna skiva. Skivan heter Tove Styrke.


Här sjunger hon sin första singel på Allsång På Skansken, låten heter Million Pieces och den är en av mina favoriter från skivan.


Här sjunger hon I Wish I Was A Punkrocker, i Idol.


En annan favoritfrån albumet, låten heter White Light Moment.


Hoppas att ni gillar låtarna och Toves röst lika mycket som jag gör!
Puss /Frida

Av Frida - 13 november 2010 17:08

Hejj, sorry för sämst update idag. Men jag har ärligt talat sett på tv heela dagen!

Men jag lovar att det ska bli bättre inom en snar framtid!

Hörs sen!

Puss!





Av Frida - 13 november 2010 10:52

Hejj, skulle vilja säga godmorgon men eftersom att klockan är 5 i 11 så kanske det är lite sent för att säga godmorgon?

I alla fall, sov till typ 10 idag, men låg kvar i sängen till halv 11 haha. Vet inte vad jag ska hitta på idag, blir nog att plugga hemkunskap lite senare sen kanske. Får se. Men ska nog sätta på lite musik nu, och logga in på facebook. Så ha det bra så länge! :)

Av Frida - 12 november 2010 19:10

Hejj, har ni haft en bra dag? Det har jag haft i alla fall. Det är ju bra!

Slutade klockan 14.40 idag och då gick jag till biblan för att hämta en reserverad bok och sedan ta bussen hem. Så kom hem vid halv 4 idag, då var jag hemma en stund sedan kom pappa vid 20 i 5 för då skulle vi åka till farmor och farfar där jag spelade sims 3 hela tiden då vi inte fikade eller åt mat.

Var nyss på arken med pappa för att köpa kattmat. Sedan blir det ju idol, som ni kanske förstod? :P

Men vi hörs sen!

Pussen!

Av Frida - 11 november 2010 22:06

   Hejj, sorry för sämst uppdatering! Men efter skolan idag så var Olivia lite här, det var kul! Sedan åt jag middag, sedan pluggade jag hemkunskap, sedan kom mormor och efter att hon varit här hängde hon med mig till apoteket vid MAXI för jag skulle ha en rengöringsmousse till ansiktet och sedan när jag kom hem var det Robinson och när det var slut har jag bara slappat framför datan! (L)

Ska nog sova om några minuter. Ska bli skönt!

Vi hörs imorgon!

Kramis!

 

Jag just nu.. Haha Zeke ville va med i ett litet hörn...

Av Frida - 10 november 2010 19:07

Hejj, pratar med mormor i telefonen nu. Kul! Nu till saken jag ville berätta:

Den 24/11 åker jag till Stockholm med konfa-gruppen! Hur kul som helst! Vi ska se på den Kinesiska Terracotta-armen och sedan får vi tid till shopping och lunch och sedan ska vi se en film på Cosmonova, det är ju bion med världens största bildformat.Har ni hört talas om den? Efter det åker vi hem i alla fall.

Men jag känner på mig att det kommer bli jättekul!

Puss!

Av Frida - 10 november 2010 18:15

När jag kom hem idag så låg det en liten påse från Gina Tricot på min säng, i den fanns det 1 ring, 1 par örhängen och 1 hårband. Gissa vem jag fått det av? Haha, kanske lite svårt att gissa men jag hade fått det av mormor. Tack så hemskt mycket för de sakerna mormor! Och igår när jag och mamma var påväg hem så ringde hon och sa att när jag kom hem så skulle jag titta under min pyjamas och där låg ett litet lyckotroll (heter dem så?) som jag ska döpa och ha som lyckotroll i alla fall. Den var ubersöt jag lovar! Så tack för alla saker jag har fått mormor! <3

Nu ska jag återgå till min julmusik haha. Just det! Ta en kik i menyn där jag länkat en ny blogg!

Puss!

Av Frida - 10 november 2010 18:02

Hejj, förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp med konfan och skolan och när jag kom hem efter konfan så hängde jag med mamma till en av hennes kompisar (kan man väl säga) och kom hem vid 9 då va der Desperate Housewives. Igår kom första snön som ligger kvar även idag, så den har kommit för att stanna (tyvärr)!

Så nu sitter jag och lyssnar på jullåtar, mys! <3

Aja bloggar mer sen!

Pussen!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards