brunettii

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 8 oktober 2010 20:53

Hejj, va med mamma och Anton på Östenssons typ nyss och handlade dricka och godis för att vi ska ju se Idol.. Alltså vi håller på att spela in det för er som undrar ;)

Saknar min Karro grymt mycket också, så är det att ha en bästa vän 15 min bort från än och inte gå på samma skola :(

Men jag överlever nog tills vi träffas igen, det finns ju helger och annars är det ju lov ganska snart ;)


Men nu ska jag hitta på nå't!

/Frida

Av Frida - 8 oktober 2010 18:14

Hej, tänkte lägga in bilderna nu. Skulle egentligen gjort det för typ 1 timma sedan + lite till, men då skulle vi till farmor och farfar så det får bli nu :)

Här kommer de:


Lip Gloss som luktar melon...

 

Lip Balm...


Gillar deras påsar haha...


Söt nalle jag har va? Kände bara för att lägga upp denna bild här :P....


Jaha, det var det då. Hörs om en stund! :D

/Frida        

Av Frida - 8 oktober 2010 16:23

Hejj, tänkte skriva lite om vad jag längtar till just nu!

  • Söndag, då jag och familjen åker på kryssning
  • Imorgon, då det är gymnasiemässa på Carlsund
  • Tisdag, då det är studiedag och jag ska kanske till Malin och fika
  • HÖSLOV!!
  • Min födelsedag

Ja det var allt jag kunde komma på, det är INTE ragordnat, glöm ej det! Längtar till allt lika mycket tror jag :)

Men ni får ha det så bra så hörs vi om en stund! :D

Av Frida - 8 oktober 2010 15:49

Hejj, vad ska ni göra denna fina höstdag? Själv ska jag till farmor och farfar för att fika och äta mat och vi ska vara där halv fem. Och ikväll blir det Idol!

Sitter och lyssnar på musik nu, inte så konstigt eftersom att det är mig vi talar om.

Kom hem för en halvtimma men kom inte in på min sida här på bloggplatsen. Så därför bloggar jag nu.

Idag slutade vi 20 i 3 men jag åkte till stan för på H&M hade jag 50 kr i presentkort för jag handlade på barnavdelningen (när jag köpte present till Anton) och då hade jag tänkt mig en eyeliner och en ögonfransböjare men istället blev det en ögonfransböjare och 1 lipbalm och 1 lipgloss (de 2 sista var på rea, 50%). Ni kan få se bilder sen, när jag har orkat lägga in dem på datorn alltså.

Men jag bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 7 oktober 2010 22:23

Hejj, nu ska jag bara borsta tänderna och tvätta bort sminket sedan ska jag sova.

Vi hörs imorgon, sov gott!

/Frida

Av Frida - 7 oktober 2010 21:39

Hej, har precis sett på Kenza & Tyra Show. Den är verkligen bra, någon mer som tittar på det programmet?

Ahja, ska väl ta och logga in på facebook eller nått.

Hörs sen!

Puss

Av Frida - 7 oktober 2010 20:08

Hejj, förut så pluggade jag 1 och 1 halv timma. Först spanska 1 timma och sedan hemkunskap 30 min. Kul, not!

Sen kom Emelie, Benjamin och Maciej hit och efter att dem gått hem så åt jag och Anton varsin billy pan pizza medans vi såg på TV :)
Det är så min kväll har sett ut, tror även jag ska läsa lite om en stund också.


Bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 7 oktober 2010 17:30

Hejj, medans jag sitter och pluggar tråkiga spanska-glosor så får ni njuta av några bilder från i söndags då vi firade Anton, lite sent dock men ni vet ju att man säger "Bättre sent än aldrig" så här kommer några bilder.


Nu kommer 2 bilder på kakorna vi hade ...

 


Och nu 2 bilder på tårtan...

 


En ljushållare...


En blomkruka...


En miniräknare...


/Frida              

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards