brunettii

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 9 oktober 2010 22:21

Hejj, sitter och äter choklad. Mums!

Detta blir i alla fall det sista för mig idag och jag får se om jag kanske hinner lägga in ett litet inlägg innan vi åker imorgon. Men annars så får ni ha det så bra så hörs vi på måndag kväll!

Hoppas att ni har haft en bra lördagskväll också! :D

/Frida

Av Frida - 9 oktober 2010 18:36

Hejj, har precis läst lite. Och innan var jag med mamma och Anton i skänninge för att Anton skulle åka och köpa en BMX som han hade hittat på blocket.

Ahja, vad ska jag göra nu då? Hmm. tror jag ska packa. Men är ej säker.

Får se, ha det bra så hörs vi sen i alla fall! :D

/Frida

Av Frida - 9 oktober 2010 15:15

Här kommer den efterlängtade delen av mina bilder (hoppas i alla fall att den är efterlängtad ;D ).




Min favoritbild för dagen...     




The Final Picture...


Det är några av alla bilder jag tog idag. Hoppas att ni tyckte de var fina. Hörs sen!

/Frida       

Av Frida - 9 oktober 2010 14:19

Tänkte dela in alla bilder i 2 st inlägg, så alltså är detta del 1 och det andra inlägget blir del 2. Jag gjorde så här för att ni ska ha något att längta till och att det inte ska bli för mycket bilder i samma inlägg. Självklart kommer de andra bilderna idag, bara om kanske 1 timma eller nått ;)

Här kommer några bilder från när jag var ute och fotade för en stund sedan:



En söt katt som jag hittade...

  


A Tree...  


En av de bästa sakerna med hösten är alla fina färger...


Denna får avsluta sålänge...


Hörs om en stund då! :D

/Frida        

Av Frida - 9 oktober 2010 14:10

Hejj,idag är det faktiskt ganska soligt. Men dessvärre ganksa kallt. En riktig höstdag! Tog mig en liten sväng i skogen med min älskade kamera. Blev 23 bilder men jag tänker inte lägga in alla här, och så kommer dem senare då jag orkar att lägga in dem på datorn.

Ha det bra sålänge så hörs vi om en stund!

/Frida

Av Frida - 9 oktober 2010 13:18

Hejj!

Funderar på att gå upp i skogen och fota lite granna eftersom att jag inte har ett dugg att göra tyvärr :/

Får fundera på det en liten stund, bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 9 oktober 2010 12:15

Hejj!

Sorry för att jag ej bloggade imorse innan jag åkte på gymnasiemässan. Men jag hann tyvärr inte :/

Fick i alla fall en himla massa broshyrer med mig hem som jag ska ta och läsa om en stund. Hittade ett gymnasie som verkade väldigt intressant, vill ju bli modedesigner och detta gymnasie hade en linje som hette mode/stylist och man har båda ämnena första året och sedan andra året väljer man antingen mode eller stylist.

Har även varit hos gammelmormor och gammelmorfar också, var ju bara på mässan mellan halv 10 och halv 11.

Men nu ska jag ta och läsa lite broshyrer ;)

Puss!


Detta fick jag med mig hem:

  

Av Frida - 8 oktober 2010 23:24

Hejj, såg nyss Idol. Bra var det! Tycker att det är bra att Sassa åkte ut faktiskt. Har aldrig gillat henne.


Detta blir förmodligen det sista ni hör ifrån mig idag, eftersom att jag ska va på Carlsund klockan 9.30 imorgon så måste ju gå upp skapligt tidigt i alla fall!

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!'

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards