brunettii

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 17 oktober 2010 11:17

Hejjhopp, idag vaknade jag klockan tio av att min väckarklocka väckte mig. Familjen ska kanske åka och spela golf sedan om en stund. Men jag orkar ej hänga med så jag stannar hemma ifall dem åker, det kan ju va skönt att va själv hemma ibland också. Har precis hittat ett filmmanus som jag började på för några månader sedan och jag hade lagt manusskrivandet på hyllan för jag trodde att det försvann när jag bytte dator, men tydligen hade jag fört över det på min "bärbara" hårddisk (typ som USB-minne fast med mer minne tror jag!) så jag läste igenom det och la till lite, kanske ska börja att skriva på det igen? Ahja, det är sådant som märks ;)


Nu ska jag nog läsa, gillar verkligen den boken. Men Twilight-serien är såklart bäst ändå;)

Hörs sen!

Av Frida - 16 oktober 2010 22:05

Hejj, såg nyss på "Tillbaka till framtiden 3" med familjen. De andra "Tillbaka till framtiden"- filmerna var bättre enligt mig. Men denna dög väll också :)


Vad har ni gjort ikväll? Hoppas att alla har haft en bra lördagskväll i alla fall!

Men nu ska jag hitta på något, kanske läsa lite till? Hmmmm, får se!

Men bloggar kanske mer sen! PUSS!<3

Av Frida - 16 oktober 2010 17:55

Hejj, kom hem för en stund sedan. Har hjälpt mamma med att sortera lite tvätt, snällt va? :P

Sitter och äter Twix nu i alla fall, gott!

Känner att jag vill ringa en person och se om vi kan va någon dag i veckan, hoppas bara på att jag tar och gör det snart. Va typ flera månader sedan jag träffade denna person, tyvärr :/

Men ahja, nu ska jag nog läsa. Bloggar mer sen! Puss!

Av Frida - 16 oktober 2010 16:20

Hejj, har precis samlat lite poäng på bloggtrafik. Kul, kände att jag vill ha lite mer besökare hit till bloggen. Så ni får gjärna tipsa era vänner om ni gillar min blogg. Men nu blir det väl att logga in på facebook innan jag tar och läser några sidor. Tror jag ska läsa lite i alla fall, läser andra boken i "House Of Night"- serien och den är också bra. Läsvärd! :)

Bloggar mer sen!

PussN

Av Frida - 16 oktober 2010 15:57

Hejj, är fortfarande kvar hos farmor och farfar. Har typ inget mer att göra nu för jag har varit inne på facebook,bloglovin,bilddagboken,supergratis och har gjort en ny lista till min Spotify. Sitter och lyssnar på den nu, just nu spelas Because Of You - Kelly Clarkson. Den är awesome!

Nu funderar jag på att läsa några sidor eller logga in på bloggtrafik och få några fler läsare.

Nu är det I'm Not A Girl, Not Yet A Woman - Britney Spears. Den är också bra! (Y)

Ahja, nu ska jag väl hitta på något :)

PUSS<3

Av Frida - 16 oktober 2010 14:49

Hejj,sitter hos farmor och farfar och lyssnar på musik. Har precis fikat...

Det var allt för mig för stunden, hejjs!


Självklart så gäller det fortfarande att ni inte får ta mina bilder utan att få min tillåtelse först!

Detta var den bästa hunden i världen, ända tills vi fick avlivs honom sommaren 2007 (så längesedan?:O) pga. tumör :'(

Saknar dig Baloo! <3

  

Av Frida - 16 oktober 2010 13:25

Hejj, såg nyss på "Tillbaka till framtiden 2" med familjen. Det är typ bara det jag gjort idag, hoppas att det inte gör att jag ej har bloggat ännu och jag LOVAR att bloggningen kommer bli bättre inom en snar framtid. Hoppas faktiskt på att den lir bättre redan idag! Jag måste i alla fall läsa bloggar idag för det gjorde jag knappt igår, det måste jag med bli bättre på känner jag!

PUSS!!<3

Av Frida - 15 oktober 2010 23:03

Hejj, och godkväll! Förlåt för att jag inte har bloggat något, har inte vart i skolan idag i alla fall för att jag är yr, har jättejätteont i huvudet och har mått illa. Usch, jag som hatar att va sjuk och hemma från skolan! Ahja, varför har jag inte bloggat då jag har varit hemma? Joo för först så kraschade datorn för mig så pappa fick formatera om hela skiten och sedan så låste datorn i hop sig, 2 gånger! Så det var nog inte meningen att jag skulle blogga förrens nu. Har i alla fall sett på en film som heter "Tillbaka till framtiden" med familjen lite tidigare ikväll och den är inspelad 19985, men den var i alla fall skapligt bra. Efter att vi sett den så gick jag och mamma och såg på Idol, och jag är lite besviken att Minnah åkte ut, hon var ju en av de bästa enligt mig!


Ahja, nu ska jag logga in på facebook och sedan så ska jag sova för jag är så pisstrött så det finns inte! Ursäkta mitt "fina" språk men här i bloggen så skriver jag vad jag vill, nästan i alla fall. Men om jag vill skriva pisstrött då gör jag det och om jag vill skriva jävlar (etc.) då gör jag det. Så ni vet ;)


Men ahja, puss på er och hoppas att ni har haft en lite bättre dag än jag och är friska i alla fall!

Godnatt<3

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards