brunettii

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 6 oktober 2010 17:50

Hejj, tänkte berätta lite om min dag nu då  :)

*Skola till 3

*Östenssons i stan

*Biblan från 10 över 3 till 5

*Hem och äta


Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Förut kom Emma till biblan också för hon väntade på sin buss, det var en halvtimma kvar tills hennes buss gick så därför gick hon till biblan för att läsa och hittade mig där :)

Men ahja, nu ska jag läsa bloggar och fortsätta lyssna på musik.

PussN

Av Frida - 6 oktober 2010 17:19

Hejj, haft en bra dag? Förlåt om jag glömde skriva igår att jag skulle till biblan idag igen, minns ej om jag skrev det. Men har i alla fall varit där och pluggat igen, idag blev det spanska + hemkunskap + NO. Usch vad tråkigt men NO, men det gick fort likaså hemkunskapen som inte heller är nån hit, inte teorin i alla fall. Men det måste ju göras :)

Ska äta nu, bloggar mer när jag är klar. Då ska jag blogga lite mer om min dag!

/Frida

Av Frida - 5 oktober 2010 20:44

Hejj, om ca 20 min börjar Desperate Housewives och efter det blir det Cougar Town, äntligen börjar alla serier igen. I'm so happy! ^^

Ha en bra kväll så hörs vi mer imorgon!

PUSS

Av Frida - 5 oktober 2010 18:12

Heejj,kom hem för ett tag sedan, eller okej 1 halv timma sedan om man ska va exakt :)

Har suttit och pluggat på biblan från 14.30 (ca)- 17.00 minus 1 kvart! Det lönade sig i alla fall för nu kan jag allt, förhoppningsvis sitter det mesta kvar imorgon.

Men nu ni så ska jag läsa bloggar!

PussN

Av Frida - 5 oktober 2010 15:13

Hejj!

Haft en bra dag hittills? Jag sitter vid en av biblans datorer nu, ska snart tillbaka till pluggandet men jag var tvungen att ta en paus kände jag. I skolan idag så började jag i kören istället för att läsa sista halvtimmen. Kul var det! :D


Älskar biblans tangentbord (L)

Haha :P


Grattis till Linnea som fyller 14 år idag, hoppas att hon får en bra dag!

Lyssnar lite på musik nu med, haha.

Men vi hörs ikväll när jag kommer hem, blir nog kvar här resten av eftermidda'n!

PussN

Av Frida - 4 oktober 2010 21:55

Hejj :)

Har precis läst lite. Biologin gick ganska fort att göra ändå, trodde den skulle va skitjobbig men det var den ej. Man skulle kolla på alla livsmedel man har hemma vart de kommer ifrån, fattar ni?

På tisdag nästa vecka är det studiedag, ska antagligen på fikabesök hos Malin då med. Kul!

Vad gör jag nu då? Hmm jo jag lyssnar på musik och ska läsa bloggar typ nu.

Detta blir sista inlägget för dagen så vi hörs imorgon, pussgodnatt!

/Frida

Av Frida - 4 oktober 2010 20:08

Hej, har vart en ganska lång dag idag. Massor av pluggande här hemma ett tag på eftermidda'n och har vart hos både Therese och Emelie. Men imorgon slår jag vad om att min dag blir mycket längre. Slutar klockan 14.00 och då ska jag till biblan direkt och plugga, eftersom att det inte är någon konfa imorgon så ska jag plugga till ca 17.00-18.00 har jag tänkt. Och så får jag ju ta och gå och köpa en macka på Östenssons eller nått :)


Men ahja, nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik (ovanligt?) och läsa bloggar som jag inte gjort på hela da'n!
PUSS

Av Frida - 4 oktober 2010 16:26

Hejj

Haft en bra dag? Jag har haft en ganska bra dag i alla fall!

Idag blir bloggningen lidandes för jag har en jobbig biologiläxa tills imorgon och så måste jag verkligen plugga galet mycket engelska, har hur mycket som helst att lära mig inför provet på onsdag. Siktar på ett VG, men som tur är har jag ju haft mycket genomgångar med Malin i sjuan om verb så det kanske sitter någolunda? Hoppas de!

Men först ska jag på besök hos Therese.

Har ni ätit någon kanelbulle idag btw? Det är ju kanelbullens dag som de flesta vet!

Min lillebror fyller 11 år också så grattis till honom och det är lite roligt för att när han föddes så startades kanelbullens dag faktiskt, samma år och allt! Collt tycker jag, haha :P

Men vi hörs sen/ikväll!

Ha en bra fortsatt dag!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards