brunettii

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 7 oktober 2010 16:51

Hejj, nu sätter jag mig med spanska-böckerna för att plugga glosor. Tråk, men sådant måste ju göras :)

Ha det bra så länge!

Av Frida - 7 oktober 2010 16:03

Hejj, alltså jag lovar att jag har typ haft världens otursdag ända tills jag fick beskedet av mamma och pappa att hela familjen ska på kryssning på söndag-måndag. Älskar't!

Men varför ja hade otur förut ska ni få veta:

*Får knappt ner både väska + påse med idrottskläder i korgen, får verkligen trycka ner allt.

*Det spöregnar och mina byxor var helt dyngsura när jag kom till skolan.

*Vid Motala Tidning-kontoret så ramlar mina byxor ut ur påsen, när jag ska trycka i dem igen så går påsen sönder.

*Var nära på att halka omkull med cykeln 2 ggr påväg till skolan.

*När jag kommer till idrotten så är mina idrotts-byxor blöta så det ser ut som jag hade kissat på mig.

*På idrotten får jag en fotboll sparkad på mig (inte med flit dock) på samma ställe 2 gånger, och när jag spelade badminton så fick jag ont i ryggen när jag andades och det är fortfarande kvar.


Haha, vilken dag va? Usch, det älskar jag INTE.

Men ahja, dagen blev ju bra i alla fall :)

Nu ska jag logga in på facebook.

PussN

Av Frida - 7 oktober 2010 08:06

Hej, eller god morgon rättare sagt.

Har sovmorgon idag, ska till biblan efter skolan så ni vet. Grattis farmor som fyller år idag, nu ska jag logga in en snabbis på facebook innan jag åker till skolan.

Puss och ha en bra dag allihopa! :D

Av Frida - 6 oktober 2010 21:38

Hejj :)

Nu är det reklam på TV:n, första avsnittet är bra hittills. Detta är det sista jag bloggar idag, vi hörs imorgon!

Puss på er!

/Frida

Av Frida - 6 oktober 2010 20:40

Hejj, snart dags att lata sig framför TV:n då! Blir att se Grey´s Anatomy, har längtat efter detta hela sommaren haha :P

Har sett på alla 43 videoinlägg som Kenza har laddat upp på sin blogg via videofy.me Eller nästan alla i alla fall. Men vi hörs om ett tag!

Kisses&Hugs

Av Frida - 6 oktober 2010 18:46

Music Is The Shit! :D

Av Frida - 6 oktober 2010 18:33

Hejj, gör inget speciellt, ska nog logga in på facebook ett tag innan jag ska duscha och sedan se på Grey´s Anatomy. Skönt att det redan är kväll eftersom att allt blir mycket jobbigare när man pluggar även efter skolan i flera timmar. Men det lönar sig ;)

Ska kanske dit imorgon med, får se.

Usch men nej vad jag hatar att bloggningen inte har varit på topp denna vecka. Men ni får ursäkta mig för det!

Men nu som sagt: facebook!

/Frida

Av Frida - 6 oktober 2010 17:54

Att FowZie är tillbaka är jättekul för att hon är jätteduktig bloggerska tycker jag! Jag läser hennes blogg, men hon har ej bloggat på ett tag nu så det ska bli jättekul att hon börjar igen. Besök hennes blogg vettja ;)

www.feliciaaulen.blogg.se  är adreessen till bloggen :)


/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards