brunettii

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Frida - 29 september 2010 21:35

   Hej!

Idol var bra idag också, bättre än igår. Jag hoppas på att Daniel går vidare och sedan antingen Minnah eller Michaela. Får se hur det går sen :)

Sitter och lyssnar på musik nu då, konstigt va? Vill ni veta vad jag lyssnar på? Oavsett svar så får ni reda på det ändå:

Wouldn't Change A Thing - Demi Lovato och Joe Jonas (Camp Rock 2 soundtrack).

Vad gör ni då?
Ahja, hoppas att ni har haft en bra kväll i alla fall. Och hoppas att det kommer fortsätta vara bra!

PUSS

 

En liten bild på Idol-juryn :)

Av Frida - 29 september 2010 20:17

Hejj

Sitter och ser på Idol, bra är det. Behöver jag ens säga det? Haha :P
Har ont i halsen, känner mig febrig, har extremt ont i revbenen och lederna, har ont i örat.Kan det bli sämre? Tror ej det.

Men ahja, bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 29 september 2010 18:27

Hejj, här kommer några bilder från igår:



Linnéa S och Malin :)




Tog några bilder igår med för jag hade tråkigt så här kommer några av dem:


Rings


 Rings


Två av mina armband som jag gjorde ett hjärta av :)


Sista bilden

   

     

Ja det var några bilder det :)

Nu ska jag äta chokladpudding, mums!

Puss på er!

Av Frida - 29 september 2010 16:42

Hejj

Förut så satte jag mig och började kolla på Camp Rock 2 och sedan ringde mamma och frågade ifall jag ville komma och möta henne och Tintin (dom hade varit hos min gammelmormor och gammelmorfar) och då gick jag iväg. Sedan när vi kom hem så var det Grey´s Anatomy på TV och när det var slut så kollade jag vidare på Camp Rock 2 och sedan så var det Vänner på TV och det var jag TVUNGEN att kolla på. Jag älskar den serien, kollade på en hel säsong på en dag en gång då jag var sjuk. Men sen iaf, gick ut med mamma till affären och handlade och nu sitter jag här då.

Sitter och lyssnar på musik nu också. Fun!

Men nu ska jag logga in på facebook tror jag, just det. Glömde nästan säga: börjar få ont i öronen efter denna dag utomhus i kylan :/

Intekulintekul

/Frida

Av Frida - 29 september 2010 13:08

Hejjhopp

Kom nyss hem från skolan, har ju haft skolmästerskap idag som ni vet :)

Jag var funktionär på längdgrop 2. Kul! Lärarna som var vid den grenen var : Päivi,Erika och Jonas. Så jag hade ju ganska bra sällskap. I slutet av dagen, då alla som skulle hoppa längdhopp i den gropen var klara, så pratade jag med Malin lite. Roligt att träffa henne igen 'även att vi träffades i fredags.

Vart innelåst på en toa med :O

Usch, jobbigt för att jag såg en spindel och fick typ panik för att jag har jättestor spindelfobi. Lovar!

Men ahja, hörs sen för nu ska jag äta resten av min matsäck som jag hade med min men inte åt upp.

/Frida

Av Frida - 29 september 2010 08:14

Godmorgon

Jag ska strax åka till MAIF där jag kommer spendera min dag som funktionär på vårat skolmästerskap. Kul! Idag kommer Malin också (förlåt att jag tjatar ut er). Tar nog med mig kameran och så får jag se om det blir några kort. Det vet man aldrig ;)

Sitter och taggar med musik nu, det är bra. Men ska ju strax åka så hörs sen i eftermiddag!

Ha en bra dag!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards