brunettii

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Frida - 24 september 2010 23:54

Hejj!

Är klar med designen nu! Vad tycks? Jag tycker att den blev bra! Tog inte så lång tid heller! That's good! (Y)

Men nu ska jag logga in på facebook och sociala mig en liten stund tror jag!

Stora kramen!


Random bild!

  

Av Frida - 24 september 2010 23:27

Funderar på att göra en ny design! Ska nog fixa det! Ni får se sen hur det blev!

Puss på er sålänge!

Av Frida - 24 september 2010 23:19

Hejj!

Sitter och lyssnar på musik.

Someone To Fall Back On-Aly Mischalka (Bandslam soundtrack)

Hur kommer det sig egentligen att jag jämt skriver vad jag lyssnar på?
Ojj nu blev dete ny låt!

Lovekiller-Darin

Haha, nu gjorde jag det igen! :@

Men ahja, har ganska tråkigt. Så ni får kommentera mera!

Tror att jag ska få fler besökare genom bloggtrafik nu!


Så nu får ni ha en bra fortsatt fredagskväll! Ojj, det var inte så länge kvar tills klockan 00.00, haha :P
Men ahja, ha det så bra i alla fall!

/Frida


Av Frida - 24 september 2010 22:18

Hej :)

Kom nyss hem från Therese, tevligt! Har vart där och sett Idol och lite på Se Upp För Dårarna. Innan det så var Karro och jag ute lite och pratade (hon sover hos sin farmor inatt, som bor i Chg också så därför var vi lite), tror att vi ska va lite imorgon med. Kul! Jag blir alltid så glad av att va med henne, det är väldigt bra..
Det var meningen att jag skulle se på Remeber Me, som jag fick låna av Jenny, men nu orkar jag inte. Men då får jag se den någon annan kväll istället! :D

Men bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 24 september 2010 17:56

Sedan jag bloggade sist (lite mer än 1 timma sedan) så har jag hunnit:
*läsa bloggar

*loggat in på facebook

*loggat in på bilddagboken

*läsa min mejl

*göra en läxa


Mycket va? Det tycker i alla fall jag, + att jag har såklart lyssnat på musik undertiden.

Men ahja, nu ska jag nog skriva en dikt (jag gör det ibland). Så puss på er!


Av Frida - 24 september 2010 16:41

Hejj!

VÄRLDENS JOBBIGASTE SKOLDAG!! Säger jag bara!!! Var ju tvungen att säga hej då till Malin idag. Usch vad jobbigt! Men hon har lovat att hälsa på (som tur är) och så sa hon att vi får komma till henne och fika någon dag om vi vill och så sa hon till mig att det bara var att ringa om det var nått jag ville. Lättad vart jag då! Btw, började gråta i skolan när jag sa hej då till Malin. Men inte så mycket som tur var och nära till toan var det med!


Sorry för sämst uppdatering men när jag kom hem från skolan så åkte jag med mamma och pappa till Östenssons och nyss åt jag mat, så det är därför.

Imorgon så ska jag kanske sova hos Isabelle. Men usch, är inte på blogghumör idag så hörs sen. Är fortfarande ledsen efter att jag sa hej då.

Pusshej

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards